Küldtél már vissza ételt étteremben a konyhára? Ha igen, miért tetted?
Cukrászdában adtam vissza egy süteményt pár hete, ami szerintem romlott volt. Nem hisztiztem, csak halkan mondtam a pincérnek, hogy valami gond van a süteménnyel. Nem hoztam kellemetlen helyzetbe, nem kértem panaszkönyvet. Elnézést kért, hozott helyette másikat. Nem hagyták, hogy kifizessem, a ház vendége voltam aznap.
Azóta jártam már ott, semmi rossz érzés nem maradt egyik félben sem.
Szerintem az a kulcs, hogy ha valami gondod van az étellel, mondd meg nyugodtan, de ne úgy hogy jelenetet rendezel, hanem teljesen normálisan meg lehet mondani, ha valami nem tetszik.
Egyszer másik körettel hozták ki a főètelem. Egyből szóltam, hogy nem ezt rendeltem. Megnèzte a füzetèt és tényleg nem azt kértem. Visszavitte és kàrpòtlàsul hoztak egy ingyen desszertet. Korrekt szerintem.
Más problémám nem volt. Mekiben fordult elő párszor, hogy az autós részen nem jól szolgáltak ki. Nem mentünk vissza, de hát ez van, emberek, tèvedhetnek, ha nagy a hajtás.
Igen. Régen történt egy étterembe ebédeltünk. Én brokkoli krémlevest kértem első fogásnak... és mosogatószer íze volt a levesnek. Amikor jött a pincér elvinni az üres tányérokat akkor látta, hogy hozzá sem nyúltam a leveshez. Ő kérdezte, hogy nem ízlik? Én elmondtam neki, hogy sajnos mosogatószeres íze van. Az én tányérom is elvitte, majd kihozott egy újat, hogy kóstoljam meg. Azzal semmi probléma nem volt.
Többet nem mentünk abba az étterembe, de nem az incidens miatt. Minden más fogás ízletes volt.
Én ugyan vissza nem küldtem, de egy olyan eset volt, amikor nem ettem meg.
Nem volt sok időnk, ezért csak egy levesre ugrottunk be, gulyáslevest kértem, a párom valami mást. Ehetetlenül sós volt, pedig én mindig utánasózom akár otthon is az ételt, de ez szinte már maróan az volt, nem is ettem meg, 1 kanál után ott hagytam. Jött a pincér a tányérokért, kérdezte mi a gond, mondtam, hogy nekem nagyon sós sajnos. Felajánlott egy másikat, de mondtuk, hogy sietnünk kell, és kértük a számlát. Meglepődésünkre az én levesem nem számolták fel, és még egy cuki hűtőmágnest is kaptam, na meg elnézést is kértek. Ilyen panaszkezelés után simán visszamegyek legközelebb, nem tántorít el egy elsózott leves. :)
Igen, egyszer a palacsinta jéghideg volt, szó nélkül cserélték. (étterem)
A másik egy "mekis" élmény volt, jött be valami új szendvics, elmentünk megkóstolni a barátnőmmel. Várni kellett rá rengeteg ideig. Aztán jött, teljesen nyers, gusztustalan összedobált valami. Szóltam hogy ezt mégis hogy, vagy mi!? Kijött valami vigyori menedzser, majd mondta, hogy kárpótlásul elfogadunk egy deszertet?
Mondom igen persze . Erre kihozott egyet. (kettőnknek)
Nekem ott szakad el a cérna, akkor nem voltam úriember.
Panaszkönyv is volt , természetesen semmi következménye nem lett.
Azóta is betévedtem oda párszor, hasonló rossz kiszolgálás, és rossz étel.
És ez egy frekventált helyen lévő meki Bp.-en.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!