Tinektek volt már valaha valami gondotok, konfliktusotok ételfutárral?
Mondjuk hogy húzta a száját, esetleg be is szólt, mert hogy nem adtatok borravalót. Esetleg a kézbesített étel kifogásolható volt valamilyen szempontból, neadjisten kiderült, hogy beleköpött vagy ilyesmi.
Volt már ilyesmi dolgokban részetek? Ha igen, mit reagáltatok?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Figyelj csak... általában nem jókedvemben fizetek nagyobb címlettel hanem azért mert az van nálam.
Ha van rá lehetőség előre szólok hogy "nagy" cimlettel fizetek. Nem mintha az 5ezres olyan nagy lenne.
Egy futárnál meg igenis legyen tárca, minimum annyi pénzzel hogy az egy körben max 4-5 helyre kiszállítandó kaja ellenértékét ki tudja fizetni, akkor biztos hogy van nála annyi váltó hogy vissza tud adni. Aki ennyi logisztikára nem képes szolgáltatóként az bszódjon meg!
Komolyan évek óta úgy érzem magam nem csak házhozrendeléskor, de egy kávézóba beülve vagy bárhova hogy én még a szolgáltató tesz nekem szivességet!
Hol vannak már az idők amikor VALÓBAN élt a szlogen: A vevőnek MINDIG igaza van!
Ugyanis egy kereskedő belőlem él, ha azt akarom hogy így vagy úgy legyen valami akkor a pénzemért MOSOLYOGVA csinalja meg! Nem beszólogatva, fejet rázva, grimaszolva és megjegyzéseket téve.
Én vagyok a vasárló, ő meg értem van! ELVILEG ugye!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
42-es, ez világos! De ha tudod, hogy majd rendelni akarsz, azért előtte csak meg tudnád oldani valahol a pénzváltást a futár helyett, nem?
Én mindig abból indulok ki, hogy úgy bánjak a másikkal, ahogy nekem is jobb lenne és én is annak örülnék, ha nem kellene már bszakodni a visszaadással.
De igen, sok helyen alapból kiveszett a vevőközpontúság, ezzel egyetértek!!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
41. van kártyás fizetési lehetőség sok helyen!
Csak nálunk is már többször előfordult, hogy nem működött a terminál.
Én jobb szeretem a készpénzt, mint a meglepetéseket, hogy mondjuk nincs nálam kp és a futárnál meg nem lehet kártyával fizetni..
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!