Tinektek volt már valaha valami gondotok, konfliktusotok ételfutárral?
Mondjuk hogy húzta a száját, esetleg be is szólt, mert hogy nem adtatok borravalót. Esetleg a kézbesített étel kifogásolható volt valamilyen szempontból, neadjisten kiderült, hogy beleköpött vagy ilyesmi.
Volt már ilyesmi dolgokban részetek? Ha igen, mit reagáltatok?
Borravaló nem jár, de úgy illik!
Hlyeségnek tartom, hogy ha valaki ezen garasoskodik.
Ha nincs 100 forintja adományba, akkor inkább ne is rendeljen, mert szerintem ciki - én legalábbis rosszul érezném magam, hogy ha nem adnék!
Én az Interfoodtól rendelek időnként, (heti 1x) nem is tudná kihozni a futár melegen, mert alapban lehűtik a becsomagolt ételeket.
Délelőtt 9-10 között itt a kaja, beakasztja a kapu belsejére (családi ház) A futárlánnyal nem is szoktam találkozni, de volt, hogy telefonon beszéltünk. Ő hívott, hogy a megszokott időhöz képest késni fog, mert bedöglött az autója. Félórával jött később.
A havi 4-5 rendelésemre az első rendelés fizetésekor - ezt direkt nem bankkártyával rendezem, hogy találkozzunk - adok neki egy ezres jattot, aztán a következő hónapban megint.
Nagyon rendben vagyunk egymással.
Megjegyzem, az elején amikor nem is találkoztunk, tehát jattot sem kapott, ugyanilyen korrekt, aranyos volt.
Mondjuk ha 2690 Ft a végösszeg, akkor adok neki 3 ezret.
Nem lenne pofán kifillérezni..., de persze biztos van olyan, aki megteszi!
És ebből lesznek aztán a morcos futárok meg az elégedetlen vevők. :)
Így van, kedves 18-as!
És nem a megfelelési kényszer, hanem a jó érzés az, ami nem engedi azt, hogy kiaprózzam a futárt.
De nyilván aki smucig vagy csóró, az ezt úgy sem érti. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!