Egy kóla lesz meg egy sajtburger?
#22 Jól értelek: ha bunkó a kasszás (velem egyébként még nem volt bunkó, csak pincér, aki elvileg magasabb kaszt), akkor az előző vendégek a hibásak? Ha az első vendéggel bunkó, akkor az előző napiak.
Ha 5.000.000-t fizet, az sem jogosítja fel a vendéget a bunkóságra, de ne minősítsük a vendéget - főleg egy gyorsétteremben - a költése alapján!
Nyilvánvalóan, hiszen ki másról is szólna minden ilyen szituáció, csak RÓLAD, RÓLAD, RÓLAD…
Elárulok egy műhelytitkot, mielőtt nárcisztikus rohamot kapsz: a magyarországi kirendeltségek is az angol nyelvű, amerikai anyacégtől kapja fentről a protokollt, hogy miben hogy járjon el. Mivel az angolban nincsen külön önöző forma, ezért ott nem is csinálnak belőle. Emiatt honosítják meg itt is ezt a kommunikációt. Nem azért, mert a kasszás ne ismerné a jó modort vagy arra vágyna, hogy a műszakban 20.-ként förmedj rá emiatt. Ha mégis elkezd önözni, sokszor a szünetében lecs*szerinti a műszakvezető, hogy tartsa magát a protokollhoz. Ördögi kör…
Na, erről beszéltem… Aki egy ötszáz forintos sajtburger menü rendelés miatt elvárja, hogy úgy legyen kezelve, mintha a Hotel Hiltonban lenne, plusz abban a tévképzetben él, hogy ő a tápláléklánc csúcsa, mivel ő a befizető fél, akkor nagyon el van tévedve.
Megoldás: Ne támogasd ezeket a helyeket. Nem fog nekik hiányozni az ötszáz forintod. Cserébe nem kell egy Amerikában kitalált üzletpolitika miatt egy ózdi diákpénztárost megaláznod. Minden egyes forinttal, amit oda befizetsz, csak támogatod ezt a fajta kommunikációt. Vagy sztrájkolj, vagy írj be a panaszkönyvbe, gondolom…
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!