Egy kóla lesz meg egy sajtburger?
"Kocsmárosné aranyvirág, Ide a legjobbik borát!"
Nincs ebben se kerem, sem legyen szives ... IDE!!!
Ennyi.
Az a felszolgalo aki pedig legszivesebben belekopne, az nezzen inkabb tukorbe es kopje arcon magat!
"Kocsmárosné aranyvirág, Ide a legjobbik borát!"
Serintem ez azért egy fokkal költőíbb mint az "Egy deci bor lesz" stílusnál.
Soha nem használom, de a pincér miért mondhatja, hogy X Ft. lesz? Az X Ft. rövidebb is.
Ő mitől felsőbbrendű, mint a vendég, akinek a pénzéből él? Mert "kedves" vendéglátósok, a vendég pénzéből éltek. Ez persze nem jogosítja fel a vendéget a bunkóságra.
"Soha nem használom, de a pincér miért mondhatja, hogy X Ft. lesz? Az X Ft. rövidebb is."
Mert ezzel csak az árát közli.
Ki a kiscsíra? A diák dolgozó, aki azért vergődik már tizenévesen ilyen hulladék helyeken, hogy kicsit önállóbb legyen, vagy ne adj Isten, a szüleinek segítsen?
Elhiheted, hogy nem az ilyen lelkileg megnyomorodott vendégek kiszolgálása a hobbijuk heti 20/40 órában sokszor suli mellett is. Ez munkaköri előírás több helyen is. Ha eltérsz a sablon szövegtől, akkor pedig a műszakvezetőt hallgathatja szerencsétlen…
Ha meg nem tetszik, nem kell ilyen csíra helyeken enni és vásárolni. Elviheted enni a családot a Trófea Grillbe is, vagy valami elit helyre.
#14 Én is csak a rendelést közölNÉM azzal, hogy ez v. az lesz. Mérjünk egyenlő mércével!
#16 Biztos, hogy minden vendég lelkileg megnyomorodott, aki nem csodálja a nagyságotokat? Biztos, hogy a vendégnek kell alkalmazkodnia a vendéglátóshoz?
# A "kis csíra" valóban fölösleges volt. Én ilyenkor, ha tegeznek, nénizni, v. bácsizni szoktam őket, 10-ből 9x nem értik.
17-es:
A kasszás nem vendéglátós, hanem alkalmazott. Ha nem támogatod ezt a fajta vendégpolitikát, akkor az a legegyszerűbb, hogy nem eszel ilyen helyen. A “nagyságos” kijelentés pedig arra vonatkoztatható hitelesen, aki lekiscsíráz egy diák dolgozót, aki CÉGES PROTOKOLL alapján tegezni meri, nem?
Most plagizálok: valaki már írta itt a GYK-n, hogy a karantén idején sok vendéglátóhely bezárt vendég hiányában, de senki nem halt éhen vendéglátóhely hiányában.
Az már saját tapasztalat, hogy jó néhány hely nem nyitott újra a helyzet viszonylagos normalizálódása ellenére sem.
Ezt kéretik az egyoldalú érzékenykedés mellet is tudomásul venni. Mert azért itt sokkal több vendéggyalázó kérdést, bejegyzést lehet olvasni, mint a vendéglátókat kritizálót.
Ex-vendéglátósként pontosan tudom, milyenek ezek a helyek, mi kerül az asztalra, mi zajlik a konyha részlegen, mi a kollégák között. Ezért kerülöm el jó messzire őket.
Amúgy a Google, stb értékelések pont ezért jöttek létre. Nem egy Mekiben kell várni olyan fogadtatást, mintha a Royal Hiltonba mennél, az az igazság. Még ha ez is lenne a normális. Vendégek részéről sem a “kiscsírázás” lenne, mert a 200. ilyen után persze, hogy megutálja a kulturálatlan csűrhét a dolgozó.
Érzékenykedés off.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!