Kezdőoldal » Ételek, italok » Vendéglátás, éttermek » Már mindegyik McDonalds-ban...

Már mindegyik McDonalds-ban ez az érintőképernyős-monitoros rendelés van? Régóta nem voltam egyben sem.

Figyelt kérdés
Értem én, hogy gyorsétterem, akinek nem tetszik az menjen "rendesbe", de nekem nem tetszik, hogy gyakorlatilag megszűnik a személyes kontakt, csak aki eléd teszi a kaját azzal beszélhetsz, a következő lépés az lesz, hogy az se lesz. Van még ahol rendes kiszolgálás van? Ahol beszélhetsz valakivel?

2021. júl. 30. 07:25
1 2 3
 11/21 anonim ***** válasza:
92%

Nyíregyházán a drive-ban még nincs képernyős rendelés.


A belvárosban van képernyő, de személyesen a kasszánál is tudsz, és az utca felől, a külső kassza is működik.


Én 36 évesen sokkal jobban szeretem a képernyőst, mint a személyest, mert normálisan ki tudom választani, amit szeretnénk, és változtatni is tudok pl. egy menü összetételén. Látom az árát is, nem meglepetés a végén. Nyugodtan válogathatok a kuponok között is, be tudom írni a kódját. És a fizetésnél is van alternatíva, mert ha nem tudsz/akarsz kártyával fizetni, még mindig kifizetheted a kasszánál készpénzzel vagy SZÉP kártyával.

2021. júl. 30. 09:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/21 anonim ***** válasza:
93%

A Mekik többségében még hagyományos kassza van.

Egyébként nagyon egyszerű az új rendszer, és szerintem jobb is.

A személyes kapcsolat hiánya meg szerintem badarság. Milyen kapcsolatod volt a rendelésfelvevővel abban a másfél percben, amiből egyet a rendelés összekészítésével töltött?

2021. júl. 30. 09:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/21 A kérdező kommentje:
#12: Hát...legalább rám mosolyog egy szép lány. Még ha tudom is, hogy nem biztos, hogy őszinte, de akkor is jól esik...
2021. júl. 30. 09:37
 14/21 anonim ***** válasza:
89%
Kérdező. Nem bantasbol irom vagy bunkosagbol, de te is tudod tutira, hogy ez igy ebben a formaban szanalmas es terápiáért kialt.
2021. júl. 30. 09:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/21 anonim ***** válasza:
100%
én azt hittem Nyíregyen a belvárosiban annál az oldalsó kis ablaknál csak kiadják, azért szoktak ott állni, de ha rendelni is lehet, menne be a fene a millió ember közé :O én sem találkoztam még panellel és tuti zavarna hogy pillanatok alatt kell megtanulni, amit a mögöttem lévő csak lassú bénázásnak hisz
2021. júl. 30. 10:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/21 anonim ***** válasza:
100%
Én 10-ből 10x az érintőképernyőt választanám, ugyanúgy ahogy az automata kasszát. Nincs semmiféle szociális fóbiám, de pont azt szeretem ezekben, hogy nem kell beszélgetni a kasszással, nem kell plusz emberrel érintkezni. Amíg van erre igény - és van, nem is kevés - addig egyre jobban el fog terjedni, viszont Magyarországon eltart ez még egy jó darabig mire mindenhol ez lesz.
2021. júl. 30. 12:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/21 anonim ***** válasza:
100%

Én tegnap használtam először ezt a rendelő panelt, de egyből megszeretettem. Kb. fél perc volt kiigazodni a használatán (de egyébként pl. az idős házaspárhoz egyből odalépett egy kedves alkalmazott lány, és segített neki, mikor látta, hogy elég tanácstalanok). Nekem kifejezetten tetszik, hogy nincs kontaktom emberrel, nem néz rám furán, mert mondjuk sokat rendelek, nem ért félre stb. Illetve az is nagyon bejött, hogy csak kiteszem a kis számos táblát, és kihozzák a kaját az asztalomhoz, így nem nekem kell lesni a hívó monitort, és nem nekem kell az idióta helyre álló emberek és rohangáló kisgyerekek között lavírozni a tálcámmal.

Ebben a tekintetben egyébként veri a meki a BK-t (kár, hogy kajában nem), utóbbiban ugyanis egyrészt a hívó monitort kell lesni, másrészt ott rendelő kioszkok helyett appos rendelés van, de az csak akkor működik, ha az étterem wifijére kapcsolódok, és a Bluetooth is be van kapcsolva, de ezekkel nekem eddig 10-ből 6-szor problémám volt, általában a wifire nem lehetett csatlakozni.

2021. júl. 31. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/21 A kérdező kommentje:

#17: "csak kiteszem a kis számos táblát, és kihozzák a kaját az asztalomhoz"


Nekem a számlán volt a sorszám és oda kellett mennem érte (Miskolc). Akkor máshol máshogy van.

2021. júl. 31. 22:34
 19/21 anonim ***** válasza:
100%
#18 Ez szegedi tapasztalat, amit írtam. Nekem a blokkon két sorszám volt, az egyik a rendelés száma, a másik a kis tábla száma, utóbbi úgy jött ki, hogy el kellett vennem egy kis táblát, és annak a számát nekem beütni a rendelésnél. Kiraktam az asztalra, és kihozták a kaját (másoknál is pont ezt láttam).
2021. júl. 31. 22:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/21 anonim ***** válasza:
100%

Nem lehet, hogy elvitelnel nem adnak tablat?


Amugy a felreerteses dolog igaz...amikor sajt nelkul helyett salata nelkul kaptam, pedig ketszer mondtam el, direkt artikulaltam. O nyomta el.

Szerencsere autóban raneztem mar, igy lett egy ingyenes sajtos, salata nelkulije anyukamnak...de ujra varnom kellett. Nincs visszakerdezes meg felrehallas, nyomas.

2021. júl. 31. 22:50
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!