A pénzetekért ti is elvárjátok, hogy egy tökéletesen elegáns kávét kapjatok?
Szeretném elmesélni a botrányt ami történt Vasárnap a Costa Coffeeban.
Szeretném megkérdezni ti mennyire látjátok jogosnak a felháborodásom. Apróság de elvárom!
A Costa Coffeeban jártam hazafelé jövet.
Kértem egy egyszerű "Coffee Lattet".
A kedves hölgy el is készítette elviteles pohárkában 990ft-ért.
Egyetlen problémám volt, de meg voltam sértve. (legalábbis úgy éreztem magam)
Tudom, hogy egy klasszikus Coffee Lattet nehéz díszíteni mert fordítva történik az elkészítése a legtöbb kávéhoz képest. (pl: Flat White)
Ám a Costa Coffee egyik üzletvezetőjével egyszer elbeszélgettem, és azt állította, hogy
"Minden Costa Coffeeban kizárólag előképzett Baristák dolgoznak, majd a saját rendszerükben professzionálisra képzik a már meglevő barista képzésüket"
Ezt nagyszerű volt hallani, noha akkor csak egy Forró Csokit ittam.
Vissza a storyhoz a hölgy össze dobta a Coffee Lattet alig néhány másodperc alatt.
Amikor megláttam az átadás pillanatában azt éreztem "Nesze igyad, jó ez így".
A hölgy kávéját illedelmesen visszautasítottam, és felhívtam figyelmét arra, hogy megsértve érzem magam, és úgy érzem nem adja meg kellőképp a tiszteletet nekem.
Mi volt a gond?
Az, hogy 990ft-ot fizettem egy Coffee Latteért és olyan kávét kapok ami se nem Baristához méltó, se nem esztétikus.
Csak úgy össze volt önte oszt nesze itt van.
Nem várom el, hogy fenyőket, nem profilt meg rajz művészi képeket rakjanak a kávémba, de a leg alapvetőbb formációt, vagy valami eleganciát elvárok a 990ft-omért cserébe.
Azon a kávén nem volt semmi.
Az üzletvezető előjött és milyen érdekes, képes volt valami esztétikusat varázsolni egy új Coffee Latteba amit ingyen kaptam kárpótlásul a hibáért melyet a kolléga elkövetett.
Ti mennyire érzitek jogosnak, vagy jogtalannak a botrányt?
Akármelyik is, miért érzitek úgy?
"Vagyis, mint felszolgáló, feladatom kiismerni a vendég preferenciáit, szokásait, magyarán megismerni a vendéget."
ez mind szép és jó, és ennek így is kell lennie egy családi vállakozásban üzemeltetett étteremben, kávézóban, meg nagy nevű helyeken. de a costa az egy chain kávézó, egy futószallag, itt ezt nem lehet elvárni. de mostmár komolyan tudni akarom hogy mcdonaldsban is verted-e már a pultot ilyesmi miatt.
Akkor mégsem vagy szakmabeli a barista és a pincér egyes esetekben egy teremben dolgozik, de még ez sem általános ezenkívül sok közül nincs egymáshoz, igaz a sok pincér szereti magát baristának, sommeliernek, mixernek sőt néha még szakácsnak is képzelni magát meg főz kvt, csinàl egy sex on the beachet vagy tudja, hogy a saját munkahelyén levő ételekhez milyen bor illik. De a kérdés is mutatja, hogy ettől meg nem az, csak a többi szakmát szégyenítik meg vele.
(tudom, tudom mindjárt jön, hogy barista is vagy.
87,tudom,hogy egy kicsit túl reagáltam... De ah... Mindegy már. Megértettem, nem kellett volna ennyire kiborulnom, noha az elvárásom változatlan, talán nem kellett volna ennyire felfújni.
A Costa egy igen neves márka, és a forró csokijuk eddig mindig finom volt. Most ittam először kávét ott
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!