Mióta lett rendszeres Magyarországon abból hogya vendéglátósok hülyére veszik a vendégeket?
Mit értek ezen?
-fizetés után nem hozzák a visszajárót vagy csak “elfelejtik”
-magyar vendég más szintű szolgáltatást élvez mint egy külföldi a zsebében dollárral
-durván,gorombán,sértően viszonyulnak a vendéghez
-kiemelik szóban hogy nem tartalmaz szervizdíjat a számla, igy kérnek borravalót pluszban
-akkor jó vendég a vendég ha busás borravalót hagy maga után
-az ételek minősége sokszor kritikán aluli
-ebéd menüre beülök nem számítanak vendégnek
1998.11.03. óta.
Kipuffogtad magad?
Rossz helyekre jársz, ez nem a "vendéglátósokra" jellemzö, hanem csak azokra a helyekre, ahová olyan emberek járnak, akiknek nagy zabálás kellene majdnem ingyen.
Keress normális, színvonalas helyet, ott rendes kiszolgásában és bánásmódban lesz részed.
Érdekes, én nem tapasztalom ezeket.
Igaz, én ismerem a jó napot, kérem, köszönöm szavakat, és sosem kell külön figyelmeztetni, hogy adjak borravalót.
És nem járok normál étterembe ebédmenüért. Kevés pénzből ugyanis lehetetlen úgy színvonalas ételt készíteni, hogy még haszon is legyen rajta.
Rengeteget jarom az orszagot a csaladdal, sosem volt olyan amit leirtal.
Nem menuzos helyre kell menni hanem rendes etterembe.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!