Kezdőoldal » Ételek, italok » Sütés, főzés » Hogyan készítsem el a túrótort...

Hogyan készítsem el a túrótorta tetejére a "zselét", amibe pl citromot tehetek?

Figyelt kérdés
Túrótortát akarok csinálni, és a tetejére szeretnék zselét tenni, nem tudom hogy pontosan ez-e a neve (még kezdő vagyok :) ), hogy készítsem el a tetejére? milyen zselét vegyek? stb stb.. valaki leírná szájbarágósan? köszönöm a segítséget
2010. febr. 2. 12:11
 1/3 anonim ***** válasza:

Igen, tortazselének hívják. :) Lehet kapni pirosat, sárgát, színtelent. Szerintem a piros a leggusztusosabb. Kb. akkora tasakban van, mint a vanilíáscukor, pár tíz forint az ára.

Ha már kész a torta alapod, rápakolod a gyümölcsöket. Utána elkészíted a tortazselét. Ami nekem van itthon (Lidl-ös), 3 dl vízzel el kell keverni, megcukrozni, felforralni, pár percet hűlni hagyni, majd a tortára csorgatni. Igazából ennyi az egész. :) Minden zselé hátulján rajta van, hogy hogy kell elkészíteni.

Ja és ne keverd össze az étkezési zselatint és a tortazselét.

2010. febr. 2. 12:23
 2/3 anonim ***** válasza:

Én citromlekvárt szoktam mellé tenni, mert nem vagyok oda a zselatinért.

Szerintem te a zselatinra gondolsz. A legegyszerűbb, ha olyat veszel ami a sütőporhoz hasonlóan egy kis tasakban van és por formában kapható. Zselatinfix vagy mi. Azon rajta van, hogy pontosan hogy kell, de tudtommal csak annyi, hogy forróvízhez adod és addig kevered, míg sűrű nem lesz.

De szerintem próbáld ki citromlekvárral.

2010. febr. 2. 12:25
 3/3 anonim ***** válasza:

Szia! az első válaszoló jól írja, tortazselé a neve, minden boltban lehet kapni és pontosan rá van írva, hogyan kell elkészíteni. én is szoktam a lidl.-é is

valóban tökéletes. én a színtelent szeretem, mert a gyümik valódi színei szerintem jobban érvényesülnek,bár és gyümölcstortára használom.lehet, hogy túrótortán

tényleg a piros mutatósabb.

sok sikert az alkotásodhoz!

2010. febr. 2. 13:00

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu