Kezdőoldal » Ételek, italok » Sütés, főzés » Romlott virsli a Tescoban!...

Romlott virsli a Tescoban! Jártatok már így?

Figyelt kérdés
Vasárnap grilleztünk és vettünk 3kg húst és sajátmárkás virslit a Tescoban. A virsli romlott volt, mikor kibontottam iszonyat büdös volt, illetve szinte nyúlt a benne lévő lé. Mikor ránéztem a csomagolásra akkor láttam, hogy nem a szokásos helyen van a lejárati dátum, tehát nem a címkére volt ráütve, hanem egy külön fehér csíkon:2012.06.22. Sajnos már nem ez az első eset, hogy megjártuk,tavaly kiránduláson bográcsozni szerettünk volna, vettünk 5 kg sertéshúst, nekem már nyersen gyanús volt, reggelre az összes kaja megromlott a hűtőben. Arra lennék kíváncsi, hogy ti jártatok már így?
2012. jún. 12. 13:20
1 2 3 4
 21/36 anonim ***** válasza:
100%

Én is jártam már pórul. Tescoban húst vettem, szeletelt, becsomagolt, vákumozott húst. Szép egészséges, rózsaszín hússzelet volt...az 1., ami legfelül volt és csak az látszott. A többi, (amit persze már csak itthon láttam meg ) romlott volt, teljesen zöld volt az összes szeletnek a közepe. Elképzelhető, milyen méreg jött belém. Mivel 30km-re lévő tescoban vettem, nem vittem vissza, és nem vágtam a képükbe. De soha többé onnan húst. Már csak húsboltban veszek, azt is jól megnézem. Vagy max.még a lidl-ben, ott sem akadt még a kezembe romlott áru.

(a kolbászos-kukacos sztori tényleg nagyon durva :( )

2012. jún. 12. 14:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/36 anonim ***** válasza:
100%

Mi auchanba voltunk csirkemelltt akartam venni, amikor a húspulthoz kerültem tiszta zölds-szürke volt és azt árulták.

Mondom nekem ez nem kell, inkább megnézem milyen hidegtálak vannak-nos mind a francia és a kukoricasaláta átvolt cimkézve, tiszta penész volt és előttem!! cimkézte át a fiatal kislány a kaszinótojásaokt is, tudom ő nem tehet róla mert utasítják, ha meg nem teszi meg akkor kirugják. de borzalom, de jártunk már úgy hogy a szeletelt vákuumos csomagolású falni jó pulykapárizis tiszta zöld volt, a waldorf csirkesonka szürke és büdös, a zsákos krumplinak a fele rohadt, a csomagos saláták szintúgy, szóval egyik semi jobb

sőt tejföl is volt már felbontottuk és már a tetején állt a penész

de van auchanb a diszkont pont(ilyen kimérős) ott vettünk zabpelyhet egy kilo 480ft, gondoltam veszek belőle mert a kisgyerekemnek szoktam felfőzni és lekvárral, mézzel tejjel ízesíteni stb nem veszem meg azt az agyoncukrozott drága iéyen ilyon csokigolyókat stb

nos elsőnek én szoktam enni belőle pár kanállal (ízlés, nem e meleg stb) miatt nos tiszta héj volt, a torkomon megakadt (még jó hogy az enyémem)

szóval egyik üzlet sem jobb

tesconál volt hogy a felvágottas pultba rohant az egér

2012. jún. 12. 14:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/36 A kérdező kommentje:

Annak a válaszolónak is igaza van, aki azt írta, hogy sokszor a vásárló is hibás. Viszont a nyakamat tenném rá, hogy a Tescoban tuti visszapakolják a kinn "felejtett" árut is! Az a baj, hogy nem tudunk tenni ellene, mi is általában a nagybevásárlásokat intézzük ott és egy egy termékért nem utazunk vissza vidékről. A másik, hogy pl ha visszakapom a virsli árát az nem vigasztal, hisz bármikor belefuthatok egy újabb csomagba.

A szemfogas történethez meg még annyit hogy nemcsak megláttuk, hanem párom rá is harapott. Vákumcsomagolt, egész disznósajt volt,nem volt szeletelve, hanem párom, szokott belőle darabokat vágni, ráharapott, elsőnek, azt hitte csak csont vagy letört a foga, utána láttuk meg mi az.....

2012. jún. 12. 14:57
 24/36 anonim ***** válasza:
100%

nem volt még időm végigolvasni, (de el fogom ) de nekem is van bödöshús emlékem a tescóval.

a férjem volt vásárolni egyik délelőtt akciós lapockát. 300 ft-ttal volt olcsóbb. vetettem vele 3 kilót. én dolgoztam, és amikor beléptem itthon az ajtón már megcsapott a bűz, pedig a a hűtőben volt.

kinyitom, hát majd elájulok olyan büdös.

Napukám, most beszállunk a kocsiba és benzinár ide-vagy oda, irány a tesco!

egyből vevőszolgálat, mondom a csajnak szagolja meg, szó szerint azt mondta , szagolja a rossebb...

telefonált a henteseknek, hogy jöjjön valaki érte, és szó nélkül visszadta a pénzt.

Hááát nem volt kedvem visszamenni másik húst venni.

2012. jún. 12. 16:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/36 anonim ***** válasza:
100%
én szerencsés vagyok, mert ilyen durva esetem még nem volt, talán csak egyszer vettem romlott sajtot. de egyszerűen elkeserítő, amiket írtok. már lassan sehol nem lehet vásárolni :(
2012. jún. 12. 16:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/36 anonim ***** válasza:
100%

Én a tescóban a múltkor a

marhahúsos pultnál nézegelődtem, amikor láttam bélszínt, egy tálcán, gondosan egy műanyag búra alatt "kínálta "magát zöldes színben pompázva 9900.-ft-ért!!!

nem, mintha venni akartam volna, de megkérdeztem az eladót, hogy a zöldfösték miatt ilyen drága, aztán vigyorogva azt mondta, nem , hanem a pultvilágítás miatt ilyennek látszik...

ja, mondom, akkor ez csak egy bélszínnek látszó tárgy:))

2012. jún. 12. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/36 anonim ***** válasza:
100%
20-as vagyok. Én volt, hogy rászabadítottam az auchanra a fogyasztóvédelmet, mert meguntam a folytonos eltéréseket a számlán, a polcon "felejtett" lejárt árut. Ők kötelesek kivizsgálni a panaszt és ha kéred, hogy tájékoztassanak a vizsgálat eredményéről, akkor kapsz egy összefoglalót is, hogy mit találtak. Persze nem sok minden eltérés volt, de legalább egy kicsit megszorongatták őket :) Ha gondolod, írj nekik e-mail-t, mondd el a panaszod és kivizsgálják. Én bemószeroltam az egyik felvágottas eladót is, aki a gumikesztyűben törölgette az orrát, aztán meg osztotta a felvágottat...
2012. jún. 12. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/36 A kérdező kommentje:

Nem is gondoltam volna, hogy ilyen borzalmas a helyzet...szerencsére nem gyakran kell húst vennünk ilyen helyekről, de azért elszomorító, hogy mindenkit ott vágnak át ahol lehet, illetve, hogy a Fogyasztóvédelem, ennyire gyenge Magyarországon! Zöld húsok, penészes sajtok, kukacok, verebek, fogak, egerek...nem is tudom mi jöhet még!

Mindenkinek nagyon köszönöm a válaszokat, mentek a zöld kezecskék! Ha esetleg még másnak is van tapasztalata, az légyszi írjon!!!!

2012. jún. 12. 22:21
 29/36 anonim ***** válasza:
100%
Én egy másik üzletláncban vettem jó drága, hűtőpultos hosszúvirslit, amikor főztem terjengett a kakaszag, az íze is olyan volt, dobhattam ki, mert messze volt az üzlet, nem vittem vissza, de vettem már piacon is hentesnél ragacsos állott pulykamellet, olyan helyen ahol azelőtt mindig frisset kaptam, szinte már mindenhol szemetet árulnak. :-(
2012. jún. 15. 06:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/36 anonim ***** válasza:
100%

Mi is jártunk már így. Vettünk egy egész karajt, este volt, gondoltam, beteszem a hűtőbe, másnap abból főzök. Reggel nyitom a hűtőt, és eszméletlen büdös volt...

A Tescoban mi rendszeresen nézzük a számlát, mert ott mindig valami átverés van. Volt, hogy a párom vett egy fúrót, aminél ki volt írva, hogy 4.999. Fizetés után nézem, hogy nagyon sokat fizettünk, látom, hogy 13.999-at ütött be a pénztáros. Visszamentünk, reklamáltunk, de átküldött az ügyfélszolgálathoz. Ott közölték, hogy ennyi az ára, ne reklamáljunk. A férjem mondta, hogy szíveskedjék kifáradni, és megnézni, hogy ahol ki van téve, nem ennyi van kiírva. A hölgy kijött, megnézte, jé, tényleg nem ez van kiírva, hát elnézést. Ennyiért nem kérjük? Hát, nem. Duzzogva visszafizette a pénzt, az ártáblát viszont nem cserélték le. Nem tudom, belefutott-e még valaki ebbe a csapdába.

A Corában egyszer jártam úgy, hogy a kitett áru nem annyiba került, ami az ártáblán volt, ott is kijött a hölgy, megnézte, hogy valóban rossz ártábla van kitéve, majd legnagyobb döbbenetünkre megkérdezte, hogy azon az áron kérjük-e, amennyi azon a táblán volt, mert az ő hibájuk. Szóval így is lehet...

2012. jún. 16. 22:24
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!