Kezdőoldal » Ételek, italok » Sütés, főzés » Ha születésnapra rendelek egy...

Ha születésnapra rendelek egy egyedi tortát nem kevés pénzért, de egyáltalán nem olyan lett, mint amilyenre kértem, attól még köteles vagyok kifizetni?

Figyelt kérdés

Lehet rossz kategóriában tettem fel a kérdést, de nagyon ideges vagyok... kifizettem a tortát, mert nem volt idő másikat rendelni/venni, de nagyon csalódott voltam....

Barátomnak rendeltem egy egyedi tortát (csokitorta, de tele indákkal, levelekkel, fatörzzsel, egy-két virággal - botanikus a lelkem), de ehelyett egy sima csokitortát kaptam, amire csak pár marcipáninda volt "ráb*szva", meg a szélére kb. 6 marcipánlevél...... iszonyatos csalódás volt.... :( 8000 Ft-ot fizettem érte, jobbat vártam volna egy ilyen régi cukrászdától.... ott helyben kb. nem is tudtam semmit se mondani, annyira meg voltam lepődve........ :( Kifizettem, és eljöttem... majdnem sírtam, annyira ideges voltam. Nem is értem miért nem álltam le panaszkodni, lehet ki se kellett volna fizetnem!!! Csak már nem volt időm elszaladni másikért... :(

Ti mit tettetek volna a helyemben??


2011. okt. 26. 17:39
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
54%
más lehetőség nincs sajnos,ki kell fizetni ilyenkor is.
2011. okt. 26. 17:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 tetro ***** válasza:
100%
a helyedben kedvesen közöltem volna, hogy nem ezt rendeltem, teljesen más lett megbeszélve, és te így nem viszed el. megmondtam volna nekik, hogy mi a bajom és mit javítsanak ki. két óra alatt meg lett volna.
2011. okt. 26. 17:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
100%
második válaszolóval egyet értek. Higgadtan, udvariasan, de határozottan meg kellett volna mondanod, hogy nem ezt rendelted és nagyon csalódott vagy, amiért egy ilyen jó nevű cukrászdában nem azt kapod, amit kifizettél, ez biztosan csak valami félreértés lehet. Kéred, hogy a megbeszéltek szerint igazítsák ki a dekorációt, legkésőbb egy óra múlva szeretnéd elvinni. Nem hiszem, hogy ne ugrottak volna neki a "javításnak".
2011. okt. 26. 17:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
100%
Ha nem javítják ki, akkor árengedményt kell kérni!
2011. okt. 26. 17:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
48%
nem hiszem,hogy ezt ki lehet javítani pár óra alatt...
2011. okt. 26. 17:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:
Úgy volt, hogy megrendeltem szerdán, kértem, hogy péntekre legyen kész, legjobb lenne ha délelőttre megvolna. Mondták, hogy sajnos sok a megrendelés, de 3-4-között már mehetek érte... az még jó volt, beleegyeztem, mert a párom 6, negyed 7-re ér haza munkából, és nekem onnan a cukrászdából kb. 40-50 perc míg átérek hozzá... szóval még ígyis maradt volna időm a dekorációra... :(
2011. okt. 26. 18:06
 7/11 anonim ***** válasza:
100%
Melyik cukrászda volt az? Nehogy ott rendeljek véletlenül.
2011. okt. 26. 18:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
100%

Én csakis azzal a személlyel hadakoznék a helyedben, akivel megállapodtál. ha még nem késő hívd fel vagy menj vissza és reklamálj.

én el sem hoztam volna, ott helyben kellett volna kiverni a balhét.

az illető biztos felvette a rendelést, aztán leadta, tojt rá, hogy milyen lesz a végeredmény.

megértem az elkeseredésedet, én is legszívesebben a képébe törölném az elcseszett tortát.

2011. okt. 26. 18:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
100%

Sajnos, erre vonatkozik a "pénztártól való távozás után reklamáció nincs". Ott helyben kellett volna mondani, így utólag már nem tehetsz semmit, csak tanulsz a hibádból és többet nem rendelsz ott.

Egyébként hasonló eset volt velünk, de kicsit más. Mi temetési koszorút rendeltünk, kérdeztem a virágost, hogy biztos meg tudja-e csinálni a készleten lévő virágokból, ígéretet kaptam, hogy persze, kész lesz. Kész is volt másnapra, de elhervadt, nyamvadt Szekfűk voltak rajta. A temetés előtt még a férjem rohant a másik városban lévő virágüzletbe, hogy ki tudjuk cserélni a virágokat. Nekünk még időnk sem volt reklamálni, de egy életre megtanultam a leckét. :(

2011. okt. 26. 18:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
75%
Nagyon megértelek, kicsi fiam születésnapján jártam hasonlóan. Egy noddy figurás tortát kértem neki, szintén 8 ezer ft volt, jó nagy torta volt, sokan voltunk. 2000 ft előleget fizettem, és mikor mentem érte, a tortán egy autó volt. Mondtam, hogy én nem ezt kértem, hanem, hogy noddys legyen. Mondták, hogy hagyhatom, de akkor bukom az előleget. Először majdnem otthagytam, de akkor az előleget is bukom, és tortám sincs. Végül elvittem, de megbántam, borzalmas íze volt, az sem olyan volt, mint amilyet kértem. Kókuszos torta lett volna, és ebben vmi vajkrémes trutyi volt. egy szelet fogyott belőle :S:S a többi ment a kukába :(
2011. okt. 26. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!