Hogy kell disznóhúsból húslevest főzni?
Figyelt kérdés
Csontos húsból. Múltkor nagyon csúnya, véres levet engedett. Azt írják ezt le kell önteni és felrakni újra, de úgy meg semmi színe nem volt. Segítsetek, kezdő vagyok.2021. jún. 27. 07:59
1/9 anonim válasza:
Elég leszedni a habot a tetejéről.
2/9 anonim válasza:
Az első "véres" levet mindig leöntöm róla. Akkor nem lesz színe, ha túl későn öntöd le. Én kb. 10 perc főzés után szoktam.
3/9 anonim válasza:
Ugyanúgy, mint bármi más húsból.
A véres levéből lesz hab, (fehérje kicsapódás) amit van aki leszed, van aki nem. A húslevest úgyis sokáig kell főzni, ha nem szeded le a habot, akkor elfől és csak plusz ízt ad. Amikor kész vagy, úgyis leszűröd, ami maradt, az a végén úgyis a szűrőbe kerül.
4/9 qkker1 válasza:
3-as tökéletesen írja, habját szépen elfövi, feltéve, hogy lassú tűzön, éppen hogy csak gyöngyözik.
5/9 A kérdező kommentje:
Akkor nem baj, ha véres levet enged? Ehető lesz?
2021. jún. 27. 09:06
6/9 anonim válasza:
Kérdező.
Áztasd be előző nap, cseréld a vizet, éjjelre áztasd be az utolsó vízbe. Reggel friss vízbe kezd főzni, kis lángon, ne forrjon soha
7/9 qkker1 válasza:
"Áztasd be előző nap, cseréld a vizet, éjjelre áztasd be az utolsó vízbe."
És minden ízadó anyag kiázik belőle!
8/9 qkker1 válasza:
"Akkor nem baj, ha véres levet enged? Ehető lesz?"
Gondolom fagyasztott volt, különben nem enged levet.
Fagyosan tiszta vízben felteszed kislángon, és főzöd 2-3 órát, de csak gyöngyözzön, és tökéletes lesz.
9/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat.
2021. jún. 27. 10:48
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.