Kezdőoldal » Ételek, italok » Sütés, főzés » Hogy tudnám még fűszeresebbé...

Hogy tudnám még fűszeresebbé tenni a laska levesem?

Figyelt kérdés
Teszek bele cellert, murkot, petrezselymet, meg sót, borsót és étel ízesítőt, de egyszer kóstoltam valahol a laska levest és olyan jó fűszeresnek tűnt, és nem tudom hogy még mit tehetnék bele. Arra gondoltam hogy tegyek több borsót és étel ízesítőt, jó ötlet? Csak kezdő vagyok de imádok főzni és szeretek minden tanácsot vagy új receptet meghallgatni vagy kipróbálni.
2019. nov. 16. 14:25
 1/6 anonim válasza:
33%
Curry port is tehetsz bele.
2019. nov. 16. 14:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
100%

Ha ugyanarra a levesre gondolunk, abba én nem teszek borsót, csak borsot.

Ha azt akarod, hogy ízesebb legyen, füstölt szalonna zsírján pirítsd meg a hagymát.

A szalonnát darabold egészen apró kockára és lassú tűzön süsd zsírjára. A zsírban fonnyassz hagymát rövid ideig. Add hozzá a laska tésztát és szorgos kevergetés mellett pirítsd meg. Hints rá pirospaprikát ha már szép színt kapott és öntsd fel vízzel. Mielőtt vízzel felöntöd, tehetsz hozzá 1-2 gerezd átnyomott fokhagymát.

Ha felforrt sózd, borsozd és add hozzá a kockára vágott burgonyát és félbe vágott paradicsomot, zöldpaprikát. Fedő alatt addig főzd míg a burgonya és a tészta is megpuhul. Amikor már elzárod akkor tehetsz bele füstölt kolbászkarikákat, akkor nem ázik ki az íze.

Én így csinálom.

2019. nov. 16. 17:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
100%

2-es vagyok

Ja és ne spórolj a hagymával és a pirospaprikával!

2019. nov. 16. 17:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

Első lépésnek füstölt szalonnát pirítasz. Ha pirult, kiszeded, félre teszed, és szalonna a zsírjában párolod üvegesre a hagymát. (Ha vegetáriánus esetében a szalonna kimarad, füstölt paprika mehet a pirospaprika mellé.)


Fokhagymát is rakhatsz bele. Ennek az ízvilága köménymagot is elbír. Akár 1 babérlevelet is.