Néhány hete vásároltam egy karton tejet. Ízre semmi különös, de a színe olyan, mintha egy kis kávé keveredett volna bele. Egy kivételével mindent elfogyasztottuk, de az utolsót megtartottam originál állapotában. Hol lehetne ezzel reklamálni?
Fogyasztóvédelem?
Vagy a bolt ahol vetted, vagy a gyártó.
(Nincs valami telefonszám ahol reklamálni lehet? A legtöbb dobozon legalább egy email címet ír)
Te is olyan vagy, mint a kedvenc vendégeim, mikor az utolsó morzsáig megesznek mindent, aztán kiverik a hisztit, hogy nem volt jó a kaja :D
Te most ettől valami visszajáró kis pénzt remélsz vagy mi? De most komolyan, nem értem én sem, hogy ha beszlopáltátok egy kivételével az egészet (és senki sem fetreng gyomorgörccsel a kórházban), akkor miért akarsz reklamálni? Elnézést, nem ezt a fajta árnyalatú tejet szerettem volna meginni, vagy mi? :D
Én is nagyon csodálkozom, hogy a 12. doboznál jut eszedbe reklamálni. ha eddig semmi bajotok nem volt tőle, akkor mi a a gond ?
Gondolom UHT tej, amit igen magas hőmérsékleten (135 fok )sterilizálnak. Elképzelhető, hogy 1-2 fokkal magasabb volt néhány percig a hőmérséklet, és a tejcukor egy kissé jobban karamellizálódott az adott percekben átfutó tejmennyiségben. Ezt a tejüzemekben az áramingadozás is okozhatja, és ez még a jobbik eset, mert "csak küllemhibás" lett a késztermék. Ha neked nem volt megfelelő, természetesen a váráslás helyén kötelesek kicserélni és kártalanítani a vevőt.De nem a 12. doboznál... ez valahogy életszerűtlen.
sajnos a fordítottja is előfordul, hogy az áramingadozás, esetleg néhány percnyi áramkimaradás nagyon sokat árt a tej minőségének, mert nem történik meg az ultrasterilizálódás.
Ha szavidőn belüli rossz minőségű a tej, ugyancsak a bolt köteles a vevő kártalanítására. A bolt és a gyártó között jóváírással rendeződik a reklamáció.
De az is járható út, hogy a nem megfelelő termék szav idejét kivágva, a blokkal együtt a gyártónál reklamálni, röviden leírva a panaszt.
Általában vásárlási utalvánnyal "engesztelik " ki a reklamáló vevőt.
Mind a termelőnek(gyártónak ), mind a kereskedőnek elsődleges a vevő kifogástalan termékkel való kiszolgálása, hiszen ebből élnek.
Élni kell a jogainkkal, de korrektül, és időben kell lépni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!