Kezdőoldal » Ételek, italok » Élelmiszerek » Néhány hete vásároltam egy...

Ha8lsu kérdése:

Néhány hete vásároltam egy karton tejet. Ízre semmi különös, de a színe olyan, mintha egy kis kávé keveredett volna bele. Egy kivételével mindent elfogyasztottuk, de az utolsót megtartottam originál állapotában. Hol lehetne ezzel reklamálni?

Figyelt kérdés
tej, eltérő szín, reklamáció

#tej #reklamáció #szín-eltérés
2016. szept. 11. 22:10
 1/5 anonim ***** válasza:

Fogyasztóvédelem?

Vagy a bolt ahol vetted, vagy a gyártó.

(Nincs valami telefonszám ahol reklamálni lehet? A legtöbb dobozon legalább egy email címet ír)

2016. szept. 11. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%
Elég bátrak vagytok :)
2016. szept. 12. 00:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 aperitif ***** válasza:
94%
Ezt sem értem. 11 liter gyanús színű tejet megittatok, a tizenkettediket meg visszaviszed a boltba? Miért nem az elsőnél, vagy a másodiknál reklamáltál, és kérted vissza az egész karton árát?
2016. szept. 12. 01:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
100%

Te is olyan vagy, mint a kedvenc vendégeim, mikor az utolsó morzsáig megesznek mindent, aztán kiverik a hisztit, hogy nem volt jó a kaja :D

Te most ettől valami visszajáró kis pénzt remélsz vagy mi? De most komolyan, nem értem én sem, hogy ha beszlopáltátok egy kivételével az egészet (és senki sem fetreng gyomorgörccsel a kórházban), akkor miért akarsz reklamálni? Elnézést, nem ezt a fajta árnyalatú tejet szerettem volna meginni, vagy mi? :D

2016. szept. 12. 06:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
100%

Én is nagyon csodálkozom, hogy a 12. doboznál jut eszedbe reklamálni. ha eddig semmi bajotok nem volt tőle, akkor mi a a gond ?

Gondolom UHT tej, amit igen magas hőmérsékleten (135 fok )sterilizálnak. Elképzelhető, hogy 1-2 fokkal magasabb volt néhány percig a hőmérséklet, és a tejcukor egy kissé jobban karamellizálódott az adott percekben átfutó tejmennyiségben. Ezt a tejüzemekben az áramingadozás is okozhatja, és ez még a jobbik eset, mert "csak küllemhibás" lett a késztermék. Ha neked nem volt megfelelő, természetesen a váráslás helyén kötelesek kicserélni és kártalanítani a vevőt.De nem a 12. doboznál... ez valahogy életszerűtlen.

sajnos a fordítottja is előfordul, hogy az áramingadozás, esetleg néhány percnyi áramkimaradás nagyon sokat árt a tej minőségének, mert nem történik meg az ultrasterilizálódás.

Ha szavidőn belüli rossz minőségű a tej, ugyancsak a bolt köteles a vevő kártalanítására. A bolt és a gyártó között jóváírással rendeződik a reklamáció.

De az is járható út, hogy a nem megfelelő termék szav idejét kivágva, a blokkal együtt a gyártónál reklamálni, röviden leírva a panaszt.

Általában vásárlási utalvánnyal "engesztelik " ki a reklamáló vevőt.

Mind a termelőnek(gyártónak ), mind a kereskedőnek elsődleges a vevő kifogástalan termékkel való kiszolgálása, hiszen ebből élnek.

Élni kell a jogainkkal, de korrektül, és időben kell lépni.

2016. szept. 12. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!