Kezdőoldal » Ételek, italok » Élelmiszerek » Néhány hete vásároltam egy...

Ha8lsu kérdése:

Néhány hete vásároltam egy karton tejet. Ízre semmi különös, de a színe olyan, mintha egy kis kávé keveredett volna bele. Egy kivételével mindent elfogyasztottuk, de az utolsót megtartottam originál állapotában. Hol lehetne ezzel reklamálni?

Figyelt kérdés
tej, eltérő szín, reklamáció

2016. szept. 11. 22:10
 1/5 anonim ***** válasza:

Fogyasztóvédelem?

Vagy a bolt ahol vetted, vagy a gyártó.

(Nincs valami telefonszám ahol reklamálni lehet? A legtöbb dobozon legalább egy email címet ír)

2016. szept. 11. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%
Elég bátrak vagytok :)
2016. szept. 12. 00:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 aperitif ***** válasza:
94%
Ezt sem értem. 11 liter gyanús színű tejet megittatok, a tizenkettediket meg visszaviszed a boltba? Miért nem az elsőnél, vagy a másodiknál reklamáltál, és kérted vissza az egész karton árát?
2016. szept. 12. 01:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
100%

Te is olyan vagy, mint a kedvenc vendégeim, mikor az utolsó morzsáig megesznek mindent, aztán kiverik a hisztit, hogy nem volt jó a kaja :D

Te most ettől valami visszajáró kis pénzt remélsz vagy mi? De most komolyan, nem értem én sem, hogy ha beszlopáltátok egy kivételével az egészet (és senki sem fetreng gyomorgörccsel a kórházban), akkor miért akarsz reklamálni? Elnézést, nem ezt a fajta árnyalatú tejet szerettem volna meginni, vagy mi? :D

2016. szept. 12. 06:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
100%

Én is nagyon csodálkozom, hogy a 12. doboznál jut eszedbe reklamálni. ha eddig semmi bajotok nem volt tőle, akkor mi a a gond ?

Gondolom UHT tej, amit igen magas hőmérsékleten (135 fok )sterilizálnak. Elképzelhető, hogy 1-2 fokkal magasabb volt néhány percig a hőmérséklet, és a tejcukor egy kissé jobban karamellizálódott az adott percekben átfutó tejmennyiségben. Ezt a tejüzemekben az áramingadozás is okozhatja, és ez még a jobbik eset, mert "csak küllemhibás" lett a késztermék. Ha neked nem volt megfelelő, természetesen a váráslás helyén kötelesek kicserélni és kártalanítani a vevőt.De nem a 12. doboznál... ez valahogy életszerűtlen.

sajnos a fordítottja is előfordul, hogy az áramingadozás, esetleg néhány percnyi áramkimaradás nagyon sokat árt a tej minőségének, mert nem történik meg az ultrasterilizálódás.

Ha szavidőn belüli rossz minőségű a tej, ugyancsak a bolt köteles a vevő kártalanítására. A bolt és a gyártó között jóváírással rendeződik a reklamáció.

De az is járható út, hogy a nem megfelelő termék szav idejét kivágva, a blokkal együtt a gyártónál reklamálni, röviden leírva a panaszt.

Általában vásárlási utalvánnyal "engesztelik " ki a reklamáló vevőt.

Mind a termelőnek(gyártónak ), mind a kereskedőnek elsődleges a vevő kifogástalan termékkel való kiszolgálása, hiszen ebből élnek.

Élni kell a jogainkkal, de korrektül, és időben kell lépni.

2016. szept. 12. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!