Kezdőoldal » Ételek, italok » Élelmiszerek » Nem túl jó minőségű "sonkát"...

Nem túl jó minőségű "sonkát" hogy tudnék elhasználni?

Figyelt kérdés

Van egy darab "sonkám", de nem valami jó, a nagy része kötőanyagos pép, csak foltokban van hús, és elég sós is.

Mire tudnám elhasználni, hogy finom is legyen?

(Még elég kezdő vagyok a témában)

2016. jún. 27. 21:28
1 2 3 4
 1/34 anonim ***** válasza:
64%
Szerintem kisebb veszteség kidobni így, mint a próbálkozás végeredményét. Ha nem éhenhalástól mentene meg, akkor inkább szabadulj meg tőle.
2016. jún. 27. 21:57
 2/34 anonim ***** válasza:
35%
Dehogy is ne halgass az elozore. Kajat nem dobunk ki. Mindjart irok egy ket receptet.
2016. jún. 27. 22:06
 3/34 anonim ***** válasza:
50%
Daráld le, aztán melegszendvicskrém, pizzakrém, milánói, töltött krumpli, vagy bármi más készülhet belőle.
2016. jún. 27. 22:09
 4/34 anonim ***** válasza:
76%
kaját én sem. De a kérdésben nem kajáról ír a kérdező.
 5/34 anonim ***** válasza:
56%

[link]

[link]

Inkabb ezeeket kuldom, eleg jo oteletek vannak

6/34 anonim ***** válasza:
48%
Megcsinálhatod rántottába. Összevágod kis csíkokra, lepirítod olajon vagy zsíron aztán mehet rá a tojás. A leggagyibb sonka is egész finom így
2016. jún. 27. 22:12
 7/34 anonim ***** válasza:
52%

74%-os! El kellene olvasni a kérdést!

…nagy része kötőanyagos pép, csak foltokban van hús…

Szerinted ez ennivaló?

2016. jún. 27. 22:13
 8/34 anonim ***** válasza:
63%

Én is a kidobás mellett vagyok. Ennyitől nem fog megbetegedni, de nem is lesz nagy élvezet megenni, bármit is csinálsz vele. És nem is gazdaságos.

A számok mellékesek, csak szemléltetés:

kidobnál 100 forintot, de nem teszed, hanem megmented 300 forint hozzáadásával. És úgy, hogy az a 300 forint is finom ételt adna.

2016. jún. 27. 22:15
 9/34 anonim ***** válasza:
42%
dobd ki
2016. jún. 27. 22:42
 10/34 anonim ***** válasza:
59%