Jogosan várnak el ilyet a vásárlóktól egy élelmiszerüzletben?
Beálltam a pénztárba, és szólt a pénztáros, hogy be fog zárni, én vagyok az utolsó, és én zavargassam már el azokat, akik esetleg be akarnak állni mögém.
Jött egy pár, és még nézegették a hátam mögött az állványokat, úgyhogy nem is hallották, amikor mondtam, hogy ne álljanak be, zárva van a pénztár, de még nem is álltak közvetlenül mögém, de a pénztáros már pampogott, hogy megmondta, hogy szóljak a vásárlóknak, hogy ne álljanak be.
Most komolyan nekem kéne intézkednem, hogy bezárhasson a pénztár? Nem tudok róla, hogy az alkalmazottjuk lennék.
#19
Azért megfigyelhető éppen melyik boltról van szó.
Az élelmiszerüzletek nagyrészében (ahol eddig tapasztaltam CBA, Tesco stb) elég bunkó pénztárosokkal volt dolgom, konkrétan dobálták át a kosárba az árukat, valamint feltartották a sort mert az előző esti bulit beszélték meg, káromkodás közepette. Emellett nyilván ők kevesebbet keresnek mintsem egy Aldiban, Lidl-ben dolgozó de nehogy már köteles legyek elviselni őket. Sokuk még csak köszönni se képes.
Minden szakmában előfordulhat, hogy a vásárlók és ügyfelek frusztrációt okoznak, az is, hogy kevés fizetéssel rendelkeznek. Ezért miért kellene különbnek beállítani a pénztárosokat? Itt nem általánosítok, vannak kivételek. Sok embernek viszont eleve agresszív és bunkó a személyisège.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!