Jogosan várnak el ilyet a vásárlóktól egy élelmiszerüzletben?
Beálltam a pénztárba, és szólt a pénztáros, hogy be fog zárni, én vagyok az utolsó, és én zavargassam már el azokat, akik esetleg be akarnak állni mögém.
Jött egy pár, és még nézegették a hátam mögött az állványokat, úgyhogy nem is hallották, amikor mondtam, hogy ne álljanak be, zárva van a pénztár, de még nem is álltak közvetlenül mögém, de a pénztáros már pampogott, hogy megmondta, hogy szóljak a vásárlóknak, hogy ne álljanak be.
Most komolyan nekem kéne intézkednem, hogy bezárhasson a pénztár? Nem tudok róla, hogy az alkalmazottjuk lennék.
Először úgy voltam vele, hogy jól van, szólok, bár nem örültem neki, mert ilyenkor kifoghat az ember egy-két vásárlót, aki nem éppen vidám, és akkor rám húzgálják a szájukat, de hogy még be is szól utána, na az azért már sok.
Mintha a főnököm lett volna, aki bacogtat, hogy igyekezzek jobban teljesíteni a rám kirótt feladatot.
"Meg aztán marha drága lehet egy tábla, amire az van írva, hogy "zárva", és ezt kitehetnék az utolsó vásárló háta mögé. "
Németországban ez így működik, megkér a pénztáros, hogy a táblát tedd ki a portékáid mögé.
nincs mit tenned. itt élned s halnod kell... és néha elviselni a pénztárost is.
én is jártam már így, engem szidott a mögöttem álló...
13:
Amit írtál az valamelyik üzletláncban is így van itt Magyarországon, csak most elfelejtettem tényleg hogy melyikben.
Magyarországon egyelőre sajnos igen alacsony színvonalon áll a vevőszolgálat. Tőlünk már kicsit nyugatabbra is elfogadhatatlan az ilyesmi, de sok esetben amúgy harmadik világbeli országokban is udvariasabb kiszolgálással és értelmesebb folyamatokkal találkoztam. Sajnos sokan a szociban ragadtak, amikor úgy bánhattak veled a boltokban, hivatalokban, a fodrásznál vagy bárhol máshol, ahogy akartak, mert egy hely volt, ahova mehettél. Most már nem ez van, vevőként egyrészt máshova kell menni utána meg mindenféle felületen jelezni, hogy ez így nem volt rendben.
Aki ezt elfogadhatónak találja, annak tudok gratulálni.
#17. Nem vagyok beszari alak, határozottan ki szoktam állni. Egyszerűen bunkó volt a pénztáros.
És akik mögöttem jöttek, mint írtam, még nézegették az állványokat, és nem álltak be teljesen a sorba, kb. másfél méterre és félig háttal álltak nekem, bocs, hogy nem ordítottam le őket, hogy ne ide álljanak. Csak a pénztárosnak már az is felbacta az agyát, hogy megközelítették a pénztárocskáját.
Hali!
Teljesen jó a kérdés és a rengeteg válasz.
Sokan sokfélékvagyunk rengeteg flusztrációval.
A pénztáros napi 20 000 bunkot kell elviselnie napi 1-2 szünettel éjhpénzért , eltartani a lurkókat.
Igen sajnos ma itt ebben az országban a multi diktál!
1 vissza szolók akor ény vgyok bunkó
2 ki álok a sorbol oldmeg hp
3 végre hajtom a kérését de át fordítom pluszosra a péntáros agreszijoját.
Mind 3mat gyakorlom , persze nem egyszerre!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!