Kezdőoldal » Ételek, italok » Egyéb kérdések » Miért érzem úgy, hogy az...

Miért érzem úgy, hogy az automaták nem nagyon fognak működni?

Figyelt kérdés

[link]

Idézet a cikkből

"Mi, hétköznapi vásárlók akkor jövünk ki nullára, ha minden palackot összegyűjtünk és visszaváltunk. Amit nem viszünk vissza, azzal veszíthetünk, egyben a MOHU ezt a pénzt megnyeri. Részben ez a vissza nem váltott palack finanszírozza a rendszert.

A palackokat automatákban lehet majd visszaváltani."


Miért érzem úgy, hogy az automaták nem nagyon fognak működni? Ha mindenki visszaváltja, akkor a MOHU finanszirozása nagyrészt elveszik, tehát a MOHU-nak az az érdeke, hogy a palackok NE legyenek visszaváltva, tehát, hogy az automaták NE működjenek.

(Bocsánat, ha rossz kategóriába tettem, innivalók palackjairól van szó, és nem volt jobb ötletem)


2023. okt. 12. 21:39
1 2 3
 21/21 anonim ***** válasza:
100%

#17: én eddig is visszavittem a PET palackokat a Lidl-be (ritkábban a Tescoba), és nem fogyasztunk keveset; JYSK-es szatyorba bőven fér, főleg, ha 2 is van belőle. Eddig a rekordom 54 volt, amit egyszerre visszavittem + 8 alu :D Onnantól, ha egy flakonra vissza van tekerve a kupak, nem fog összenyomódni, ahogy az aluminium doboz sem nyomja össze magát. Sosem a visszaváltással volt a probléma, hanem azzal, hogy a visszaváltott flakonok elég hamar megtelítették a tárolóhelyiséget, vagy épp a gép gyorsasága miatt felborultak a flakonok és eldugították a kivezető nyílást (ez utóbbi csak a Lidl-re volt jellemző). Elméletileg ezt orvosolni fogják azzal, hogy felismerés után maga a gép fogja összelapítani a flakont.

#20: látok ebben is rációt, csak ellenben a közömbös, beletörődöm, kesergős magyar átlaggal én nem az a fajta ember vagyok, akit egy ilyennel el lehet tántorítani, és elfogadjam, hogy az állam miatt számomra akár 1 Ft veszteség is keletkezik. Bármilyen szar, a bolt lesz a felelős az üzemeltetésért, tehát a boltnak kell megoldani, hogy ez a visszaváltósdi gördülékenyen működjön. Ha ez nem megy, akkor először a boltot kell megkeresni, hogy csináljanak valamit, ők meg meccseljék le a MOL-al, vagy akivel akarják, ha az sem megy, és nem látni változást relatív rövid időn belül, akkor fogyasztóvédelem.

Ha rákényszerítenek valamire, amit önhibámon kívül nem tudok kényelmetlenségek nélkül teljesíteni, akkor bizony ki fogom járni az útját, hogy ez ne így legyen. Nem ez lenne az első ilyen dolog, szóval innen is szívesen azoknak, akik csak sírni tudnak dolgokon, és várják, hogy a helyzet 'megoldódjon'.

2023. okt. 19. 07:44
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!