Mit tehetek ezügyben? (FoodPanda)
Figyelt kérdés
Október 22-én rendeltem az egyik pékségből pár dolgot a foodpandán keresztül, azonban termékhiányra hivatkozva törölték a rendelésem. Az összeg levonásra került. Felvettem a kapcsolatot a foodpanda ügyfélszolgálatával, akik azt írták vissza, hogy pár napon belül visszautalják a pénzt. Ez nem történt meg.
Ma is írtam az ügyfélszolgálatnak, de a hölgy csak annyit írt, hogy ha már nincs a zárolt összegek között a levonás, akkor vissza kellett, hogy kapjam.
És valóban nincs a zárolt összegek között, viszont teljesen biztos vagyok benne, hogy nem került vissza a számlámra. Még az sms is megvan, hogy igenis levonták az összeget.
lyenkor mit tudok tenni?
2021. okt. 30. 21:46
11/12 anonim válasza:
Mert amikor fizetsz, kiküldenek egy sms-t a "levonásról". Nagyon gyakran ilyenkor pusztán zárólódik az összeg, a levonás csak később történik meg. Bankoktól függ, hogy mikor emelik le a zárolt összeget. Nálad a FoodPanda a zárolást vonta vissza. (Még mielőtt a bank levonta volna az összeget.)
12/12 A kérdező kommentje:
Értem, nagyon szépen köszönöm a válaszokat.
2021. okt. 31. 11:47
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!