Mit tehetek ezügyben? (FoodPanda)
Október 22-én rendeltem az egyik pékségből pár dolgot a foodpandán keresztül, azonban termékhiányra hivatkozva törölték a rendelésem. Az összeg levonásra került. Felvettem a kapcsolatot a foodpanda ügyfélszolgálatával, akik azt írták vissza, hogy pár napon belül visszautalják a pénzt. Ez nem történt meg.
Ma is írtam az ügyfélszolgálatnak, de a hölgy csak annyit írt, hogy ha már nincs a zárolt összegek között a levonás, akkor vissza kellett, hogy kapjam.
És valóban nincs a zárolt összegek között, viszont teljesen biztos vagyok benne, hogy nem került vissza a számlámra. Még az sms is megvan, hogy igenis levonták az összeget.
lyenkor mit tudok tenni?
Ellenőrizd a net/mobilbankodban, hogy az összeg zárolva van-e még, vagy már nincs.
Ha el lett könyvelve, mint vásárlás és utána nincs ugyanekkora összegű jóváírás, akkor reklamálj náluk.
Viszont vedd figyelembe, hogy keddnél előbb lehet, hogy nem lesz nálad a pénz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!