Mennyit kell lobbiznia egy borasznak, palinkamesternek, hogy polcra keruljon a portekaja?
Figyelt kérdés
Nem feltetlenulcsak a nagy lancolatokra gondolok, hanem mar a borkereskedesekre, szallodakra, nagykerekbe, minden, ami stabil piacot tud jelenteni egy borasznak, palinkamesternek merettol fuggetlenul. Mennyit kell kilincselnie egy uj szereplonek, hogy szortimerbe keruljon? Mi a menete? Pl csinalok egy palinkafozdet, megvannak az engedelyek, a gepek, a parlat ius ihato... Hogyan tovabb? Mi a brangind lepesek?2016. jan. 19. 10:56
1/4 anonim válasza:
Két dolog kell: jó minőség és profi marketing.
2/4 Mojjo válasza:
Nem nagyon létezik olyan, hogy stabil piac "mérettől függetlenül". A méret baromira behatárolja, hogy milyen csatornákat kell használni. Értelemszerűen pár ezer palackot teljesen más csatornákon keresztül lehet, sőt érdemes értékesíteni, mint pár tízezret, amit megint másokon keresztül, mint pár százezret, vagy milliót. Szóval az első, alapvetően meghatározó kérdés pontosan a méret kérdése. Ha ez megvan, lehet továbblépni. Szóval milyen méretben gondolkozzunk? :)
3/4 Mojjo válasza:
Egyébként még a minőségi szintet, amivel érvényesülni lehet, is meghatározzák a méretek - legalábbis szerintem. Én úgy látom, hogy kis tételeket nagyon nehéz eladni, ha azok nem mutatnak valami izgalmasat és nem igencsak jók. Ugyanakkor ha hatalmas mennyiségekkel el tudja valaki árasztani a boltok polcait, és mindennan az ő termékei köszönnek vissza (főleg, ha menő üvegekben vannak), akkor erősen gagyi termékeket is ki lehet iszonyatos mennyiségekben pörgetni. Pálinkánál és bornál is látom ezt a trendet.
4/4 anonim válasza:
A kicsik gyakran palackozásra sem kerülnek, eladják a környékbeli éttermeknek helyi borként, rosszabbakat pedig kocsmáknak folyóbor gyanánt.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!