Mi játszódik le annak a lelkében, aki keresztneves kólát vásárol, vagy hajkurászik?
Mai is volt több ilyen kérdés.
http://www.gyakorikerdesek.hu/etelek-italok__alkoholmentes-i..
Poén akkor lenne, ha véletlenül meglátnád a boltban és megvennéd.
De ezek az emberek komoly hajtóvadászatot folytatnak a palackokért.
De miért? A motiváció nem a poén-faktor. VALAMI MÁSRÓL VAN SZÓ.
vadászat és birtoklási vágy
különlegesség érzése
mit nem lehet ezen érteni (kívülről) ?
- engem sem érdekel (45 nő)
Az én nevem ritka, így nem kapható cola-val, ezért ezt nem is vadászom. Viszont ismerőseimnek vettem ajándékba, mert poén, és mind örült neki - némelyikük pedig kifejezetten utálja a cola-t. Egy biztos, Coca-Cola marketing osztályán valaki megérdemelten kap idén prémiumot. Nem is sajnálom tőle, hihetetlenül egyszerű ötlet, és bejött nekik.
Egyébként több országban is fut ez a kampány.
Azok meg, akik azt hiszik, hogy többek másoknál, mert ők NEM vesznek valamit, ugyanolyanok, mint akik azt hiszik, hogy egy termék birtoklásától lesznek különlegesek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!