Sárosdi Lilla vagy Marton László: kinek adsz igazat?
Egy körben lehet,hogy ismert.
Részemről nem csípem az ún alternatív előadásokat: farmeros,söröző Romeó és tsai
De jó,fogadjuk el a véleményed és mondjuk, híres színésznő
Akkor is magadat cáfolod.
A vicc, hogy Sárosdi,aki kikel a szereposztó dívány ellen, végül maga is egy rendező felesége le,most erre is lehetne arra, mondani, hogy,jó,jó könnyű neki,a férje rendező,színházszervező és ki tudja,ha nem lenne Schillingné,akkor még eddig sem vitte volna.
Slinig azt mondja,h ő már évtizdek óta tudta a Lilla-sztorit,
Ha ez igaz és igaz maga a sztori is,akkor milyen pasi az ilyen?
1. Hol írtam olyat, hogy a musicaleseket lenézem? A musicalt kifejezetten szeretem. Csak annyit írtam, hogy manapság SZEREP által egy színházi színész sem lesz híres az átlagembernek, ha nem szerepel vmi Barátokközt féle agymosó szennyben. Ez alól a musicalesek kivételek, mert szerencsére ők máshol is el tudnak jutni az átlag TV2-néző emberhez, nekik "elég" fellépni egy-két zenés műsorban, mert a hangjuk megvan hozzá. De amúgy gyanítom, hogy hirtelen, utánanézés nékül te e tudnád megmondani, hogy most ki játszik a Macskákban a Madáchban milyen szerepet, mert onnan is csak 1-2 ember kerül rivaldafénybe.
2. Utolsónak: hát erről beszélek. Hogy az átlag nézőnek az a JÓ, ELISMERÉSE MÉLTÓ színész, aki ott van a tévébe', még akkor is, ha egy tampont reklámoz bájvigyorogva (ennyi erővel a Katona József Színház művészeinek a 70%-ánál tehetségesebb színész VV Aurelio, Fluor Tomi meg Kiszel Tünde, mert ők már reklámoztak vmit a varázsdobozban, hujjjjujjjjujjj). Nem, nem mindenkinek az az életcélja a színészek közül sem, hogy mindenki felismerje a pofikáját az utolsó utcaseprőig. Rengeteg elismert színész létezik, aki nincs a képünkbe tolva a tévében, csak ahhoz a tv-n túlra kellene látni. Amúgy ismerek jó pár színészt, egy sem a tv-reklámfilmet tartja a pályája csúcsának... sőt, az a legalja. És azt is csak azért csinálják, mert kell a pénz meg a gyakorlat, ha épp nincs befogadószínházuk vagy a nemzeti státuszú színháznál, vagy ha nem tud megélni abból, amit a színházban keres.
3. Én a klasszikus színházat sem nézem le, de azon túl kellene már jutni, hogy fujjj, ha a Hamletet nem 600 kilós brokátban játsszák, akkor már egy fertő. A színháznak jobb helyeken mindig missziói közé tartozott az aktuális társadalmi helyzetre való reagálás, ezt meg úgy lehet a legjobban elérni, ha a darabokat bizony aktualizálják. Anno a Nemzeti Színház is ezt csinálta nyitáskor a régi darabokkal - ami díszletet, jelmezt az átlagember eredetinek hisz pl a Rómeó és Júliával kapcsolatban, az leginkább a 18-19. századi aktualizálás, köze nincs az eredetihez (gyanítom, ha az eredetit látnád, sírva követelnéd vissza a pénzed, hogy fujj, hogy néz már ki a díszlet, milyen jelmezek ezek, miért van ilyen rohadt hosszú átvezetés a jelenetek között...), mégis annak mondjuk... Van, ami ebből jobban vagy rosszabbul sikerül, nyilván, nem lehet minden tökéletes, de ezeknek a törekvéseknek van célja (és nem, nem az az elsődleges célja, hogy ok nélkül megbotránkoztassa Mari nénit, mer' az vicces).
Érte én mi akarsz mondani,de azért már kezdenek túllőni egyes a célon.
Láttam már jó modern felfogású operát is
De amikor pornójelenetekkel tarkítanak pl Ember tragédiáját, mag hasonlók,no ez nekem sok.
Az avantgard nem felhatalmazás a trágárkodásra.
Ja és még valami:utálom színpadon az altesti humor,amiben az ilyen alterszníháak bővelkednek.
Lillát egyéb egyébként a színművészetire sem vették fel,sziniiskolát végzett
Sajnos, ahogy ma megy a Színmű, az, hogy vkit nem vesznek oda fel, nem garancia arra, hogy azért, mert szar :(. Inkább az megy, hogy az aktuális vezetésnek, ofőnek megvan a fejében, hogy milyen karaktereket szeretne felvenni (vagy épp X év múlva a hozzá közel álló színházaknak milyen szereptípusból lesz hiányuk), aztán ahhoz válogat embereket. Persze ebből a kívülálló annyit lát, hogy az XY nem a Vígben játszik, és nem színműs, akkor biztos nem tehetséges... mert pl. komolyabb színházak szinte csak színműsöket vesznek fel. Pedig rengeteg tehetség van, aki nem végzett Színműt (hogy egy musicalest is említsek, Feke Pali pl. nem végzett, ő mégis ismert lett...). Közben meg utána olyanok történnek, hogy Színmű után azért nem tud elhelyezkedni egy tök egészséges testalkatú színésznő, mert ahova beajánlották, ott húzták a szájukat arra, hogy túl vastag a combja.
Amúgy az Ember tragédiájás történet külön finom, mert a fele nem volt igaz abból, amit a jobboldal állított azzal kapcsolatban, mik vannak benne. Konkrétan Duró Dórika őnagysága le is bukott, hogy úgy dumál dolgokról, hogy nem látott egy jelenetet sem az előadásból. De ha még lett is volna egy-két imitáló jelenet, az a HEDONISTA színben volt... mégis mit állítsanak arra a színre, ami konkrétan erről, az élet habzsolásáról szól? (abba ne is menjünk bele, hogy az volt a legfőbb bajuk vele sokaknak, hogy jaj, a fiataloknak ez rossz példát mutat be, a 12 éveseknek... aki az Ember tragédiájára elvisz egy 12 évest, hát az hülye, már bocsánat, mert NEM IS ÉRTHETI meg a lényeget, és akkor nem is tananyag még ráadásul)
Feke jól házasodott, befolyásos politikus lányát vette el.
Lilla már rendszerváltás után volt fiatal színésznő,tehá akkor már az sem volt- amivel vádolják- hogy a párt nyomta Martont.
Az megvan, hogy Lendvai Ildikó 24 évesen lett a 60+os Aczél György szeretője?Várom már, hogy ő is előjöjjön egy sztorival.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!