Ügyfélszolgálatosnak illik megköszönni a segítséget, választ, vagy csak az időt rabolom tőle?
Ha külön azért küldenél plusz egy e-mailt, hogy megköszönd a segítséget, akkor szerintem inkább ne küldj.
(Bár nyilván ügyfélszolgálatosa válogatja - biztos vagyok benne, hogy van olyan, aki megsértődik azon, ha valaki nem köszöni meg a választ, és bele se gondol, hogy egy teljes órája is elmehet mindennap a köszönőlevelekre. De te inkább az értelmesebbekhez alkalmazkodj, ne a hülyékhez.)
:)) Én ügyfélszolgálatosként dolgoztam, szóval mondhatom, hogy tapasztalatból írok.
Természetesen nem okozott soha plusz fáradtságot, ha külön emailben megköszönték, és netalán még írtak is hozzá pár kedves szót/mondatot. Sőt, néha érkeznek hosszabb köszönő emailben egy-egy bonyolultabb szitunál pl, ahol egyben sikert meg minden jót kívánnak.
Szoktak ilyet, 1-2 öreg néni például olyan kis cukor, hogy "köszönöm" feliratú virágcsokros képet küld emailben, meg ilyenek. :)
Sajnos ezekre nem kell/lehet válaszolnunk, hogy "nem, én köszönöm" vagy bármi, így egyszerűen lezárttá tesszük egy kattintással.
Szerintem ez egy tök jó dolog, a pozitív visszajelzést mindig jó néven kell venni.
Ráadásul az ügyfélszolgálatot külön sehol sem nézik kb semmibe sajnos, ez is tapasztalat, a cégek sem, nem ez az a terület, ahol külön meg fogják dicsérni a munkádat.
És igazából ha épp beleszaladsz aznap 1-2 anyázós, buta és ideges hívásba, még kifejezetten jól is esik, ha kapsz pozitív visszajelzést is a munkádról.
:)
Ja, és kiegészíteném, hogy nem természetesen azon sem sértődtem meg soha, ha nem érkezett köszönöm email, igazából a napi x mennyiségű telefon és email mellett a kutyának sincs ideje azzal foglalkozni, hogy az adott személy vajon meg fogja-e köszönni.. Nem, ez nem így megy. mindenre nyilván nem kell, apró dolgoknál tényleg felesleges.
Bár tény, hogy volt egyszer olyan, ahol még én tettem szívességet és nagyon nagyon sürgős volt valami az adott embernek, aznap telefonon és emailben is egyeztettünk.
Amire megoldást lehetett volna nyújtani nekik, lejárt már a munkaidőm, és ezt mondtam is telefonban, hogy már csak másnap lenne meg mert eddig vagyunk.
Végül jó fej voltam, és miután hazamentem megoldottam a problémájukat,mert tudtam, hogy fontos nekik és emailt ís küldtem róla.
Ezután, miután este a szabadidőmben intéztem, tudva hogy fontos nekik- más meg szart volna rá, miért nem gondolkodtak időben- egy köszönöm maradjunk annyiban, hogy igen, úgy jól esett volna, hiszen gyakorlatilag szívességet tettem.
Eloszor nem ertettem mit mondasz, mert telefonon egyertelmu a megkoszones szerintem. Sot, ott lehet is huzni az idot, szerintem minel tobbet beszel veled annal kevesebb munkaja van aminek csak orul. Mert ha leteszed kapcsoljak hozza a kovetkezot. :D
Emailnel szerintem mas a helyzet, hosszas levelezgetes utan, ha nem egy oriasi cegrol van szo, akkor szerintem vissza lehet dobni neki egy koszonest, de peldaul en most a nav-nak irtam allasfoglalas ugyben, ugyintezohoz kerul, tobb het mire valaszoltak, egyebkent koszonom a valaszukat meg hasznos volt, de nem irtam nekik, mert ugy gondolom felesleges, plusz munka hogy ugyintezohoz adjak az ugyet (a koszonomot) stb. :D tehat ilyen esetben szerintem nem kell.
"Eloszor nem ertettem mit mondasz, mert telefonon egyertelmu a megkoszones szerintem. Sot, ott lehet is huzni az idot, szerintem minel tobbet beszel veled annal kevesebb munkaja van aminek csak orul. Mert ha leteszed kapcsoljak hozza a kovetkezot. :D"
Azt hozzátenném, hogy nálunk például van egy átlagos kezelési idő, amit tartani kell, de szerintem minden telefonos ügyfélszolgálaton. Ezért van az, hogy beleszólunk a panaszáradatba és megkérjük, térjen a tárgyra. Egyrészt, csak így lehet segíteni, másrészt haladjunk már... :D Ha mindent elvégeztünk, ügyfél happy, köszönés még belefér, hite szerinti Istenével való megáldásom, sőt utódaim 1000 íziglen való megáldása is (volt már! :D), de ha ebből átcsapódik abba, hogy jaj, egyedül élő öregasszony vagyok, nincs senkim, stb, stb... nos, bármennyire együttérző vagyok, bármennyire sajnálom, nem az én dolgom meghallgatni. "Tolja tovább a biciklit."
Nem is az a baj, hogy rabolja az időmet, illetve hozzátesz, növeli a kezelési átlagidőmet, mert átlagban egy-egy elhúzódó hívás nem igazán látszódik az átlagidőn... Hanem a többi ügyfél elől veszi el a helyet, ez mondjuk akkor gáz, amikor várakozók vannak a vonalban... Szóval amikor bevezették ezt az 5 percen belül jelentkezzen a kezelő törvényt, Mariska néninek is szólhattak volna, hogy ha amúgy már nincs tennivaló a hívásban, nincs további kérdése, tegye le a telefont és ne gyónjon az operátornál, arra ott a tiszteletes úr... :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!