Ügyfélszolgálatosnak illik megköszönni a segítséget, választ, vagy csak az időt rabolom tőle?
Nem tudom, de én szoktam.
Már csak azért is, mert van sok hülye ügyfél, aki igazi tajparaszt, és ha ebből van aznap egy csokorra való, az elég lélekromboló. Szóval ha velem szemben emberien viselkedik akkor viszont. Én a köszönést nem tartom időrablásnak. Ennyi jár szerintem egy embernek.
Mennyi időt rabol el nálad, ha azt mondod a beszélgetés végén, hogy "köszönöm a segítséget?"
Emberrel beszélsz, nem géppel, ő is megtudja utálni a munkáját és az ügyfeleket, ha semmibe veszik.
Én az internet szolgáltatónkat hívom rendszeresen problémák miatt (nem nevezem meg hogy melyiket) elég sz@r, de nem az ügyfélszolgálatos alkalmazott tehet róla, és mindig nagyon kedvesek és segítőkészek. Nálam teljesen ösztönös, hogy egy köszönömmel zárom a beszélgetést.
E-mailnél én mindig úgy zárom a levelet:
Segítségét előre is köszönöm! - vagy valami hasonló formasággal és akkor meg is köszönted és nem kell külön e-mailel terhelni a rendszert.
Személyesen, telefonon teljesen természetes, hogy mindent megköszönök. Szeretek illedelmesen viselkedni, úgy, hogy a másik jól érezze magát. Csak mostanában felmerült bennem, hogy talán valaki nyűgnek venné az ilyen plusz leveleket, főleg, ha esetleg valahol olyan levelezőrendszert használnak, ahol nem látszik, hogy melyek az összetartozó emailek.
Ha már megköszönök valamit válaszlevélben 1-2 szóval, itt is kell a megszólítás (Tisztelt xy) és az elköszönési formula is (Üdvözlettel: [nevem])?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!