Rosszul tettem, hogy a panaszkönyvbe írtam?





Feljelentést mire fel tenne?max békéltető testület jöhet szóba amikor a VÁSÁRLÓK könyvébe be ír valaki
De amúgy lássuk be a biztonsági őr a munkáját végezte, mivel távol volt azért szólt hangosabban ami neked rosszul esett ezt megértem
De neki honnan a ...ból kellene tudnia hogy te csak 1 tételt akarsz venni és nem lopni azért mert te azt mondod? Vannak szabályai a boltnak neki azokat kell figyelembe vennie ha nem azt teszi akkor nem végzi jól a dolgát
ergo elküldhetik de mivel neked nem tetszik a bolt szabályzata nem vagy hajlandó letenni a táskád inkább kéred a vásárlók könyvét ami miatt szintén kirughatják bár gondolom neked az sem számitana csak az hogy "hmm velem így ne beszélhet senki" de a következményektől meg félsz
És igen a #22 és jól írta hogy úgy probálod beállitani a storyt hogy csak neked adjon igazat hisz te a beteg gyerekeknek akartál örömöt okozni a hajráffal
#5neked külön gratulálok





Ha belépek egy üzletbe, és a biztonsági őr alapból tolvajnak néz és úgy is kezel, arrogánsan utasítgat az üzlet másik végéből, akkor kőkemény panaszt írok be a panaszkönyvbe.
Lefényképezem, amit írtam, beküldöm a cég központjába is.
A viztonsági őr nem fegyőr.
Az üzlet érdeke, hogy kulturált határozottsággal intézkedjen, úgy, hogy ne sértse, ne alázza, ezzel elriasztva a vásárlót.
Álljon a bejáratnál, kérdezzen rá, hogy van-e számla azokról, ami a betérő vásárlónál van.
A kérdezőnek igaza van!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!