Panaszkönyvbe kellett volna írnom?
Megállítottam egy dolgozó alkalmazottat egy üzletben, fontos kérdéssel, ő csak gyorsan odamutatott, ahol a termékek találhatók, majd elrohant, be a raktárba.
Köpni, nyelni nem tudtam, ezek után magam kellett meg találnom a dolgokat.
Panaszkönyvbe írás ilyenkor érdemes?
Nem panaszkönyv kell neked, hanem némi empátia, türelem és logikus gondolkodás. Nem is értem 2022-ben hogy várhatja el valaki egy bolti alkalmazottól, hogy majd leteríti neki a vörös szőnyeget és 3 órás turistavezetést tartson. Valószínű benne sincs a munkakörében, jó eséllyel árufeltöltő, és ezer más dolga van, éhbérért. A termékek információ egyébként általában rajta vannak a csomagolásukon.
Már a múltkor is volt egy ilyen kérdés, nem értem, tényleg ennyi ember van aki ilyesmit elvár egy üzletben?
Valami olyasmit hallottam, hogy mennie kell nagyon a mosdóba, ezt mondta a másik kiszolgáló alkalmazottnak.
De azért kérdem én, a vevő nem előrébb való, ha keres valamit?
Ha megtalálom, pénzt fogok ott hagyni, akár ezer forintokat.
Kérem, nem az óvoda ez, hogy ne lehessen tartani, főleg ha a saját fizetése múlik az én pénzemen..
A másik oldalról írom neked ezt: egy műszaki áruházban dolgoztam éveken keresztül, folyamatos nyomás alatt a vezetőség felől, hogy meglegyenek a havi számok és a Vásárlók irányából, hogy a szaros 150-200.000 Ft-ért mosolyogva, empatikusan végighallgassam mindenki élettörténetét és lehozzam neki a csillagokat. Bár ezt most ilyen gúnyosan írtam le, de szerettem segíteni. Viszont, amikor egy Ügyféllel voltam, odajött valaki más türelmetlenkedve, kért valamit, kettészakadtam, elindultam a cuccért a raktárba sűrű bocsánatkérések közepette, közben odajött az utamon 1-2-3-sok ember, hogy elnézéstlégyszivesbocsánat', akkor megmondom őszintén, zsigerből elpattant az agyam irányítottam oda máshoz, vagy mutattam abba az irányba, ahol van az, amit keres. Nem tudnak az értékesítők száz felé szakadni, hiába az Ügyfél az első. Így, ha bemegyek egy üzletbe vásárlóként, türelemmel kezelem a helyzetet, mert megértem, hogy ők is emberek.
Te, kedves Kérdező, hogyan kezelnéd ezt a helyzetet?
Ja hogy még ráadásul rájött a szükség, és még így is fel vagy háborodva... Lehet hogy nem óvoda, de volt már cifrafosásod, vagy hánytál már? Na azokat nem fogod visszatartani, 10 másodpercre sem nagyon, tök mindegy hány éves vagy. Gondolom ha összefossa magát előtted akkor az lenne a bajod hogy milyen igénytelen népek dolgoznak arrafelé.
Eddig azt hittem csak empátia nincs benned, de kezdem azt hinni hogy egyenesen gonosz vagy. A bolti dolgozó is ember, te hogy éreznéd magad ha rádjönne a szükség és emiatt írkálnának rólad a panaszkönyvbe?
Nem tudom, mégis kinek képzelitek magatokat, a hozzád hasonló ostoba, feltehetően komplexusokkal rendelkező "emberek", hogy azt gondoljátok, hogy az eladó csak azért van ott, hogy csakis a ti életképtelen, szerencsétlen lényetekkel legyen elfoglalva, és abban a másodpercben hajítson el mindent és csak a hülyeségetekkel foglalkozzon. Talán ki kéne nyitni a szemeteket és annyi önállóságot felvenni, hogy boltba indulás előtt tájékozódsz és átgondolod mit is akarsz venni, ne adj isten körbenézel, mielőtt a szerencsétlen eladót traktálod a hülyeségeiddel, idióta kérdéseiddel, amire jó eséllyel te magad is rájöhetnél, ha lenne legalább 2 darab agysejted. Ez nem a szocializmus, az eladó nem azért van ott, hogy veled beszélgessen hosszasan, a problémáidat megoldja.
Neked nem a panaszkönyvbe kell beírni, hanem jó mélyére elásni magad.
Nem a vevő nem előrébb való mint a saját fizikális szükségletei. Plusz a fizetése ugyan nem azon múlik, hogy te ott hagyod e pénzed vagy sem.Hidd el helyetted több százan majd otthagyják. Illetve ő aztán tényleg nem érdekelt abban hogy pont te ott vásárolj,kirúgni úgysem fogják emiatt.
Ez a fajta elavult gondolkodást már igencsak mellőzni kellene a 21. században .
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!