Hogyan kezeljem a bunkó eladókat?
Mostanság egyre többször tapasztalom, hogy nagyon bunkón beszélnek a vevőkkel, sajnos ez nagyfokú feszültséget generál bennem :-(
Ti is jártatok már így? Hogyan kezelitek?
Rengeteget járok vásárolni, de talán tízévente akadok össze bunkó eladóval.
Vagy nagyon rossz helyen élsz, vagy a viselkedésed bicskanyitogató.
1, Beszél ezen esetben halkan, akkor kénytelen lesz lenyugodni;
2, Kérdezd meg, ha bunkózik: "Elkérhetem a panaszkönyvet?". Máris vissza fog 2-vel kapcsolni.
A panaszkönyv jó ötlet.
Én fel szoktam venni a stílusukat. Nem érdekel, ha jelenet lesz, abból úgysem ő jön ki jól. Az a nagy büdös helyzet, hogy a vevőnek mindig igaza van, és aki itt szidást vagy más szankciót kaphat, az nem a vevő, hanem a boltban dolgozó eladó. Neki az a munkahelye, ott teljesítenie kell. És bizony az udvarias, vagy csak a normális hangvételű kiszolgálás is eközé tartozik.
Mondom ezt úgy, hogy több eladóval is nagyon joban vagyok. Szívesen beszélgetnek velem ráérős idejükben, és udvirias vagyok, amikor csak tudok - ha ugyanezt vissza is kapom.
Huha, őszintén szólva a válaszok többsége nagyon meglepett :D
"Ne kérdezz tőlük semmit" "ugyanúgy udvarias vagyok" "csomagolj gyorsan, ne rendezz jelenetet" stb... de legalább mostmár értem, hogy az eladók miért engedhetik meg maguknak az esetlegesen bunkó stílust...
Ha többség így gondolkodik, h inkább kussol és elsiet :/
Én sem vagyok a nagy jelenetek híve, de azért ne használjon már senki lábtörlőnek, mert éppen frusztrált valami miatt, amihez közöm sincs.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!