Kezdőoldal » Emberek » Társasági élet » Hogyan kezeljem a bunkó eladókat?

Hogyan kezeljem a bunkó eladókat?

Figyelt kérdés

Mostanság egyre többször tapasztalom, hogy nagyon bunkón beszélnek a vevőkkel, sajnos ez nagyfokú feszültséget generál bennem :-(

Ti is jártatok már így? Hogyan kezelitek?



2022. márc. 7. 00:06
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
80%
Fizess és csomagolj gyorsan, ne rendezz jelenetet,mert azzal csak mindenki másnak okozol gondot. Ez van, sajnos sokmindent nem tudsz csinálni.
2022. márc. 7. 00:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
67%
Nem kell foglalkozni velük, te már csak azért is légy kedves velük, ne vedd fel az ő stílusukat.
2022. márc. 7. 00:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
82%
Ne kérdezz tőlük semmit.
2022. márc. 7. 00:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:
76%

Rengeteget járok vásárolni, de talán tízévente akadok össze bunkó eladóval.

Vagy nagyon rossz helyen élsz, vagy a viselkedésed bicskanyitogató.

2022. márc. 7. 01:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:
91%
Ha csak szimplán szűkszavú és morcos fejét vág, akkor semmit. Pakolok és megyek a dolgomra. Ha belémáll és kóstolgat meg megjegyzéseket tesz (volt már ilyen egyszer, ráadásul nem olyan dolog miatt szólt be, ami jogos lenne, például hogy nem mértem le valamit, mert azt megértem), akkor fogom és otthagyom a kasszánál minden holmival a futószalagon, fizetés nélkül. Velem ne szórakozonn, pakoljon csak el szégyenében.
2022. márc. 7. 01:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:
94%

1, Beszél ezen esetben halkan, akkor kénytelen lesz lenyugodni;

2, Kérdezd meg, ha bunkózik: "Elkérhetem a panaszkönyvet?". Máris vissza fog 2-vel kapcsolni.

2022. márc. 7. 07:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:
67%

A panaszkönyv jó ötlet.

Én fel szoktam venni a stílusukat. Nem érdekel, ha jelenet lesz, abból úgysem ő jön ki jól. Az a nagy büdös helyzet, hogy a vevőnek mindig igaza van, és aki itt szidást vagy más szankciót kaphat, az nem a vevő, hanem a boltban dolgozó eladó. Neki az a munkahelye, ott teljesítenie kell. És bizony az udvarias, vagy csak a normális hangvételű kiszolgálás is eközé tartozik.

Mondom ezt úgy, hogy több eladóval is nagyon joban vagyok. Szívesen beszélgetnek velem ráérős idejükben, és udvirias vagyok, amikor csak tudok - ha ugyanezt vissza is kapom.

2022. márc. 7. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:
Hát én ugyanúgy igyekszem udvarias lenni, hiszen én csak a saját viselkedésemért felelek, illetve ha már nem tudom befolyásolni, hogy velem hogy viselkednek mások, viszont azt tudom kontrollálni, hogy hogyan reagáljak az efféle külső tényezőkre.
2022. márc. 7. 11:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 A kérdező kommentje:

Huha, őszintén szólva a válaszok többsége nagyon meglepett :D

"Ne kérdezz tőlük semmit" "ugyanúgy udvarias vagyok" "csomagolj gyorsan, ne rendezz jelenetet" stb... de legalább mostmár értem, hogy az eladók miért engedhetik meg maguknak az esetlegesen bunkó stílust...

Ha többség így gondolkodik, h inkább kussol és elsiet :/

Én sem vagyok a nagy jelenetek híve, de azért ne használjon már senki lábtörlőnek, mert éppen frusztrált valami miatt, amihez közöm sincs.

2022. márc. 8. 00:01
 10/15 anonim ***** válasza:
12%
Egyetlen konkrét helyzetet sem írtál le, csak fröcsögsz az eladókra. Kénytelen vagyok azt hinni, te viselkedsz velük úgy, hogy kijönnek a béketűrésből.
2022. márc. 8. 10:29
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!