Melyik az a tantárgy, amit a tanárod megutáltatott veled, pedig valószínűleg szeretted volna?
Esti gimiben az angol.
Mikor jelen voltam, vagy küldtem a beadandót, az mindig 5-ös lett. De ha nem tudtam bemenni, mert ugye dolgoznom is kellett sajnos, akkor automatikusan bevágta az 1-est.
Egyetlen másik tanár sem csinálta ezt. Pótvizsgáznom is kellett angolból emiatt, ami persze sikerült, de elég hosszú időre elvette a kedvem a tanulástól, az angolt is megutáltam. Aztán idővel újra elkezdtem angolozni, már kihevertem a dolgokat. De a véleményem akkor is az, hogy ez nagyon rossz hozzáállás a részéről, hiszen dolgozó emberek vagyunk, nem bölcsisek
Meg nem szerettem volna, de olyan hulladék tanár tanította, hogy mai napig okádékom van, ha eszembe jut. Több ilyen is volt. És akkor ezek tüntetnek mostanában.....blöeeeee.....
Fizikatanár: egész órán mást se csinált, csak lapozgatta a naplót, és élvezte, hogy síri csend van, egész órán csak feleltetett, az utolsó 5 percben adta le végül az anyagot.....kb sehogy.
Matektanár: egy csontkollekció vénlány, aki folyton azt sujkolta belénk, főleg belém, hogy milyen gyengék vagyunk, nem tudunk semmit, nem érünk semmit, ha a matekot nem tudjuk. Meg iratkozzak át másik iskolába...
Matek.
Általános iskolában szolid kettes voltam és én voltam az egyetlen akit majdnem megbuktattak. Majd gimnáziumban is kettes voltam, de talán az utolsó évben sikerült egy hármast összeszednem és végül érettségi hármas.
Ezek után kihagytam 1 évet egyetem előtt és végül a BMEre mentem Mérnökinformatikus képzésre.
Augusztus végén tudtam meg, hogy lesz szintfelméről 0. matek ZH. Elővettem az összes mozaikos tankönyvem és kb a 7. osztályos tankönyveimből mindegyiken végig mentem és addig értelmeztem míg nem értettem, így kb 1 hét alatt felhúztam a tudásom úgy, hogy átmentem a 0. zh-n +60%-al.
Után semmi problémám nem volt egyetemen matek téren, sőt első félévben volt olyan Analízis ZH, amin a tankörömből csak én mentem át, mert egy nehéz integrálásos beugró feladaton mindenki elhasalt.
Rájöttem, hogy valószínűleg általánosban is jó lehettem volna matekból, de annyira megutáltatták velem, hogy soha sem próbáltam meg igazán megtanulni, mert elhitették velem, hogy én csak szimplán béna vagyok matekból így mindenre egyszerű volt azt mondani, hogy "nem értem" és persze, hogy nem éretettem, mert nem mentem vissza a gimnáziumban sem az általános iskolás anyagokra, amik hiányában tényleg nehéz lett volna bármit is megérteni.
Matek, mert a tanár nagy ívben szrta le, hogy nem értjük, a 20fős osztályból két gyerek szerzett 2-esnél jobb jegyeket.
Az érettségink is csak azért lett meg mindenkinek, mert a felügyelő tanár IS matekszakos volt, és ő megcsinálta a legtöbb pontot érő feladatot, amivel már mindenki 100% átmegy és zsepin körbeadtuk. Igen, csaltunk, de tudta, hogy máskülönben legalább 10-en bukunk.
Matematika,
adott volt a feladat, kihívott a tanár a táblához. Felírtam a megoldást.
A reakció:
" Ez így nem jó, kérem a levezetést!"
Erre képtelen voltam, a megoldás helyes volt.
A tanár a második emeletről dobta ki a füzetemet, fecnikre tépve.
Azóta nem érdekel a matematika, pedig minden azon alapszik, még a zene és az érzelmek is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!