Tanárként hogyan kéne elegánsan lereagálni, ha az egyik diákod flörtöl veled az órán?
Úgy, hogy poén is legyen, de ne sértődjön meg senki, közben mégis megmaradjon a tanári becsület.
Most az egyszer légyszíves hanyagoljuk a vulgáris tanácsokat. Tudom, a fantáziája mindenkinek kellően széles skálán mozog :)
#48, ezeket te magyarázod bele, kiforgatva a szavaimat. Én arról írtam, hogy az a normális, ha a tanár tudja kezelni az érzéseit és amikor belép az iskolába, a helyén képes kezelni a dolgokat. Ha te ebből azt szűrted le, hogy az ilyen tanár nem tudja játékosan átadni a tananyagot, és "üti" a gyerekeket, az a te bajod. Az ilyennel nem lehet vitatkozni, azt magyarázol bele, amit akarsz, számomra csak az jön le, hogy nem vagy képes értelmezni a szöveget, amit olvasol.
Kérdező, oké, legyen úgy, amit írtál. Nem vagyunk egyformák, én amikor tanár voltam, megtartottam a három lépést. Nekem ez erről a véleményem, a tiéd meg más.
De az, hogy ebből egyesek (és te is) azt szűrik le, hogy szigorú, régimódi tanár példája vagyok, nem tudom hova tenni. Én is írhatnám, hogy te is csak azt szemezgeted ki az írásaimból, amit ki akarsz forgatni...
51-es, félre ne érts, én tisztelem a szigorúbb, régimódi tanárokat is. Sőt, valamennyire még irigylem is tőlük azt a lelki erőt, ami ennek fenntartásához kell. De tényleg mások vagyunk. Nem baj, pont így színes az élet.
52-es, én nem pontoztalak le! Senkit nem pontozok le, aki veszi a fáradtságot, hogy válaszoljon.
"én tisztelem a szigorúbb, régimódi tanárokat is"
Már megint kezded... Nem tudom, hol írtam, hogy szigorúbb vagy régimódi lennék. Az, hogy tartom a három lépés távolságot, nem ezt jelenti... Lehet jófej és kedves úgy is valaki, és tarthat jó hangulatú, kedves és vicces órákat úgy is, ha távolságot tart.
Soha nem értettem ezt, hogy attól, hogy írok egy adott dolgot, miért kell végletesen félreérteni és mást magyarázni bele.
Azért kíváncsi lennék hány tanár van a válaszolók között. Hányan tanítottak évekig kamaszokat. Kik kezdték közülük huszonévesen a tanítást.
Valamint, hogy ki gondolja a tananyagot, és ki a személyiséget a fő hatóerőnek a tanítás/nevelés során.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!