A tanárok miért próbálják bemagyarázni a magatartás és szorg jegyek jelentőségét mikor abszolút semmi jelentősége sincs? Átlagba továbtanulásba nem számít bele innentől fogva tök8 kettes vagy ötös?
"Magatartás/szorgalom, hogy lehet valakinek kettes?"
megmondom. amennyiben az ig lan órák száma az X értéket meghaladja a magatart kettesnél jobb nem lehet (házirend) a szorgalom dettó.
hát így.
na nem mintha nem szarná le bárki magas ívből hogy kettő vagy 5.
legyen 2, mit számít.
"na nem mintha nem szarná le bárki magas ívből hogy kettő vagy 5."
. Ha általános iskoláról van szó, akkor a középiskolai felvételin van szóbeli elbeszélgetés, amit szintén pontokkal értékelnek. Ekkor előszeretettel lapozzák át az ellenőrzőt a tanárok.
2de nem azért értéktelenek ezek a jegyek, amiket Te leírsz."
Na akkor oktass és maygarázz!
Mutass nekem 1 olyan szitut amikor bármit is számít az hogy a jegy kettő vagy 5.
Na muass nekem olyan szitut! Várom!
Középiskolás vagyok nem ált isk.
Várom a választ.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!