Szeretnél online oktatást?
hibrid a legjobb.
vannak bentlévős konzultációk is, meg amikor kell online összekapcsolódnak; azt kész is. én amúgy fősulis vagyok; nekünk most ilyesmi van, tökre tetszik, hogy van bejárós óránk is, meg online is; így kell ezt csinálni. középsuliban is szerintem hibrid lett volna a legjobb,mert pl angolból párbeszédeket azt élőben ugye hatékonyan meg lehet oldani; viszont mondjuk amihez nem szükséges bemenni szerintem, pl egy töri; szal érted. szal középsuliban is ezt értékeltem volna a legnagyobbra, hogyha ilyen vegyes lett volna. :)
Nem. Abból kiindulva, hogy előző tanévben hogy ment nálunk, és azt tudva, hogy mit változtatnának szigorításként az iskolánkban, nem. Amikor tizedikes voltam csak feladatokat kaptam, meg volt átlag két órám online, csütörtök péntekre már nem volt feladatom. Tök jó, fel tudtam osztani magamnak az anyagot, kb csak a dogákra kellett időben bent lennem. Számomra a tizedikes év onlineba hatékonyabb volt, a saját módszereim miatt, tényleg alapos tudtam lenni, stb.
Tizenegyedikbe már a legtöbb órám megvolt, de borzasztó felosztással. Random egy-két lyukas óra, amiben semmi olyan feladatot nem lehet teljesen befejezni, hogy ne számítaná félbe a következő óra. Sokkal több házim lett, nemhogy nem tudtam szabaddá tenni a csütörtök-péntekem, még a szombat-vasárnapra is maradt egy valag feladat. Jelenlétiben meg ugyanez van, betáblázott nap, de legalább hétvégére nem marad sok
Ráadásul, ha most a végzős évemben lenne digitális, akkor az lebne, hogy mivel a sulinkban kitalálták, hogy minimum a tantárgyakból a heti óraszám felét meg kell tartani. Tehát még a tök felesleges óráim is lemennének. Semmi időm nem lenne így megspórolva, sőt.
Tehát nekem alapvetően egyébként mindegy lenne, de tudom, hogy ha bejönne, akkor az nem az a forma lenne, ami mellett én tudnék hatékonyan működni. És még több időmet venné el, mint jelenleg az, hogy bejárok, kolis vagyok, ami plusz kötelezettségekkel jár.(Megszabott tanszoba és foglalkozások.) Cserébe a tanulásom nem lenne hatékonyabb, annak ellenére, hogy több időt is vesz el, de még a barátaimat is ritkábban látnám személyesen, mint most. Mert pl jelenlétiben középiskolai koli lévén meg van mondva, hogy mikor kelek, fekszek, eszek, stb. Online abban a formában, ahogy előző tanévben volt, ugyanez kellett az elvárások teljesítéséhez, csak magamat kellett rávenni a számomra nem megfelelő napirendre, amit többnyire hétvégén is tartanom kellett, azzal a különbséggel, hogy nem online órákra lépek be, hanem írom a több oldalas házikat, amiket két óra között nem dobtam össze, és a délutánra meg nem fért be a másnapra szükséges házi miatt.
Viszont ha úgy menne, mint amikor tizedikes voltam, vagy esetleg úgy, hogy rugalmasan lehetne választani, hogy mi az az óra, amire belépek, és mi az amire nem, cserébe így kialakított feladatokkal, vagy éppen úgy, hogy az óra felvételről megtekinthető bármikor, akkor azt mondanám, hogy igen, mert akkor hatékony lenne számomra. De ez a tantermi módszerekre törekszünk távolról dolog nem hatékony, legalábbis számomra. Ha lenne benne rugalmasság bármennyire is, és reális követelmények, akkor szívesen, de így nem.
Egy ideig akartam, de már annyira nem érdekel, csak döntse már el a szerencsétlen kormány, hogy mégis mi a szart akar.
Meg ha online lesz, akkor biztosítsa szépen az egyetem, hogy azok legalább bejárhassanak, akiknek szakdoga, diplomamunka, doktori íráshoz laborban kell dolgozzanak, nekem kicsit nagyobb a tétje ennek a majomkodásnak momentán, mint tavaly volt.
Az összes többi óra rohadtul nem érdekel, baromi idegesítő már ez a töketlenkedés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!