Elméletben imádnám. Rengeteg ötletem van, hogyan lehetne érdekesebbé és megfoghatóbbá tenni a tanulást a gyerekek számára.
De gyakorlatban a fizetésből max éhen halni lehet, így pedig nem fogom bevállalni.
Egyetemi, vagy faktos infótanár szívesen lennék, még akkor is, ha kevés a fizu.
19/F
Nem.
Egyéni szociális problémám, hogy nincs türelmem a gyerekekhez, de ha meg lenne a képesítésem, sem vállalnám, mert nem fizetik emberhez méltóan a tanárokat és hálátlan hivatás a tanári, mivel a tanár egy "hármas satuba" van fogva.
Az első szinten az "emberi jogok" egyoldalú szemlélete az, ami gátat vet a tanárok elé. Nem tartom egészségesnek, hogy egy tanuló egyoldalúan provokálhatja a tanárait az "emberi jogok" mögül képen röhögve azokat. Manapság eljutottunk odáig, hogy egy diák következmények nélkül szembe köpheti - gyakorlatilag (!) - a tanárait vagy megfenyegetheti őket, szélsőséges esetekben még az is szankciók nélkül elsiklik, hogy fizikálisan lép fel a tanára ellen egy-egy vaddisznó.
A második fokozat, hogy a szülők gyakran elveszítik az objektivitásukat, amikor problémák merülnek fel és kiderülnek, - sokszor igazságtalan, aránytalan a stílus, ahogyan a gyerekeik védelmére kelnek. Ez is egy eléggé komoly nyomás.
A nyomás harmadik fokozata a tantestület által elvárt teljesítmény kényszer. Ehhez nincs mit hozzáfűzni.
És van egy "bonus" szempontom is, amiért egy ilyen felkérésre, megkeresésre nyújtott középső ujj felmutatásával válaszolnék:
Ez pedig a jelenlegi oktatás nevetséges színvonala. Számolatlan ökörséggel csesztetik a gyerekeket, amelynek semmi érdemi hasznát nem fogják venni soha az életben, miközben tömegesen kerülhetnek ki általános képzésről olyan emberek, akik normálisan ÍRNI-olvasni, KOMMUNIKÁLNI nem tudnak. Ismerik a Toldi mind az ötezer énekét, de három perc, folyékony, helyes anyanyelvű kommunikációra képtelenek. Úgy vélem, butaság ezen tények ismeretében erőltetni a nem választott, hanem erőltetett, kikényszerített idegen nyelv ismerete.
Ilyeneket már nem is feszegetek, hogy vajon mit fog kezdeni a kör egyenletével az általános képzésről kikerülők 99,99 %-a - szemben azzal, hogy fingjuk sincs, milyen alapokat kell biztosítani ahhoz, hogy egy háztartás működőképes legyen vagy ha probléma adódik ott, akkor milyen szakemberre lehet szükségük.
6 éve a képzés az egyetemen.
Kétszakos mesterdiplomával kapnak nettó 145 ezret.
Egy takarító jobban keres ennél.
Ha tisztességes fizetés lenne, akkor igen.
De csak gimnáziumban vagy felsőoktatásban, mert a kisgyerekekkel nem jövök ki jól, meg nincs hozzájuk türelmem. Ennek elelnére magyarázni, tanítani szeretek és a visszejelzések szerint jól is tudok (egyéni magánórát, korrepetálást ismerősöknek szoktam vállani régebben). Viszont mindig is a a reál tárgyak érdekeltek, így aztán matematika-fizika szakos tanár helyett végül mérnök lettem, és azt kell mondjam, nagyon örülök, hogy így döntöttem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!