Miert ilyen allati hülyék az ugyfelek?
OFF: az autokorrektet ki lehet kapcsolni, meg a nyelvet is at lehet allitani okosabb telefonokon (nem feltetlen magat a telefon nyelvet, hanem azt a nyelvet amin irsz, a billentyuzetkiosztast)
ON/ igen, az ugyfelek 99%-a hulye, es ez nem csak a bankokra igaz, viszont beloluk el a bank, es a bank adja a te fizetesed, es a sok barom nelkul nem lenne allasod. Mert ha a tobbseg nem lenne total analfabeta, akkor netbankot hasznalna vagy telebankot (mert eleve XXI. szazadban ki az aki bemegy plane munkaidoben mikor nem muszaj? eltalaltad, az.), akkor pedig nem kene annyi banki ugyintezo, csak tizedannyi, es joesellyel nem lenne munkad.
Az ügyfélszolgálat ilyen, az olyan helyeken vezeti le sok ember a feszültséget, ahol úgymond kiszolgálják. (Más kérdés, hogy vannak, akikben sok a frusztráció, mégse bunkók ilyen helyeken, és emberszámba veszik a másikat, de ez a ritkább.) Úgy gondolják, ez az a közeg, ahol nem kell uralkodni magukon, mert ők parancsolnak.
Én idegen nyelvű telefonos ügyfélszolgálatosként dolgozom, ugyanez az érzésem, mint amit a kérdésben írsz. Pedig azt lehetne hinni, a nagy Nyugat-Európa polgárai kulturáltak, de nem. Ingyenes számot hív, neki mindent szabad. Bunkózik, beletüsszög-csámcsog a füledbe, mingyájövök! - visszajön: háló maga még itt van? Ott még sokszor azért is beszólogatnak az ügyfelek, hogy magyar vagy. Ritka, aki rendesen bán az ügyfélszolgálatossal.
Érdemes ezzel kapcsolatos tanácsokat olvasni, az ügyfélszolgálati munka kiégéssel fenyeget. Én pl. sokkal kevésbé vagyok szociális, mióta ezt csinálom, mert munka után már nem akarok beszélgetni senkivel. Megértem a kérdezőt, de a világot megváltani nem lehet, ez egy ilyen munkakör.
Elhiszem hogy idegesítő a sok ostoba ember, én szállodában dolgoztam, de ha nem szeretsz nem kell ám ott dolgozni. Gondolom nyílvánvaló volt, hogy ott dolgozva nem te válogatod meg az embereket, hanem bárki mehet oda. A munka miatt megértem, hogy hányinger kerülget, csak ezt a hozzáállást ne vetítsd ki légyszíves a normálisabb ügyfelekre, erre próbálj fókuszálni. Különben mindenben egyetértek veled.
Bunkó ügyfeleket külföldiek közt is találhatsz, pl. szállodában a becsekkoláskor rágózó olasz miközben beszélek hozzá, az indiai aki nem akar fizetni a minibárban levő ásványvízért és sokadjára sem fogja fel hogy a csapvíz itthon bizony iható.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!