Miert ilyen allati hülyék az ugyfelek?
Hülye ügyintézőknek hülye ügyfelek :)
Nem tudom, mit gondoltál. A mai világban nem kiváltság számlatulajdonosnak lenni, hanem elvárás. Olyan emberek is bele vannak kényszerítve, akiknek a hátuk közepére sem hiányzik az egész, ha ügyet kell intézni, hát kénytelen bemenni.
Az én tapasztalataim eddig:
Olyan ügyintézők - és nem egy banknál! -, akik képtelenek egy nyamvadt szűrést lefuttatni. Sorozatosan összekevernek egy több helyen is tiltólistás nővel, akinek ugyanaz a neve és a születési éve. Más adat nem egyezik, mégis többször előfordult ilyen.
Olyan ügyintézők, akinek fogalmuk sincs a saját termékeikről. Érdeklődsz egy másik számlacsomag iránt és jön a kékhalál. Legutóbb nekem kellett kijavítanom, mert valami bődületes nagy marhaságot mondott.
Olyan ügyintéző, aki elszúr egy baromi egyszerű kis összegű hiteligénylést, majd az ő hibájából keletkezett 14 napos letiltás alatt elérhetetlen lesz, csak egy másik, központi bank feje tud segíteni.
A férjem vállalkozó, kiemelt keresettel, prémium számlával. Már csak a munkájából adódóan is van egy szélsőséges kinézete, de egyébként ápolt, tiszta, illatos, nem csöves. MINDEN ügyintéző, aki először találkozik vele, úgy beszél vele, mint a kutyával. Aztán persze jön a seggnyalás, amikor ránéz a számlára... előítéletek, azok vannak dögivel.
Legutóbb egy izzadtságszagú ügyintéző foglalkozott velünk. Na, ő see tudott köszönni.
Szóval úgy egészében nem értem, hogy miről beszélsz és mi bajod van. Banki ügyintézőnek lenni már nem elit munka, sőt. Egy kicsit tanulgass még, aztán akad jobb meló is :)
Ahol sok emberrel kell foglalkozni, ott ez van.
Én elegánsabb üzletben dolgoztam, borzasztó volt.
Azt hittem, jaj majd ott tudnak viselkedni. Hát nem, pont azért szartak le mindent sokan, mert megtehették...alkudozás az alap volt. Tehát bejön az üzletbe és odaböki a Gucci táskája és direkt kifordított Givenchy kendője mögül, hogy há adjam má' féláron a terméket. De miért nem to'm féláron adni??? Neki jár az a kedvezmény! Mert ő elképzelte a kis fejében.
Komolyan mondom, a legnormálisabb vásárlók a gazdag kultúráltabb cigányok voltak (azok mintha örültek volna, hogy valaki normálisan szól hozzájuk).
Szóval átérzem valamennyire.
Amúgy én is utálok bankba járni ügyintézni, de mindig utánanézek, mit hogyan kell, utálok felkészületlenül menni.
Mit szeretnél?
A munka az ilyen, kapsz érte fizut nem?
Akkor mi a gond, minden hónapban jön a cash.
Te tenyleg nem tudsz irni, es nem kell a telefonra fogni.
A telefon nem torli ki a vesszoket, nem irja kulon az egybeirando szavakat, nem rak szokozt a nehol megis megis megtalalhato vesszok koze, nem roviditi a hogy-ot h-val. A telefon csak telefon.
A tanulatlan az viszont te vagy. Es ha mar ilyeneket is felvesznek bankba (ami amugy sem gyujtohelye volt a jol kepzett embereknek), akkor vajon mi akadalya lenne, hogy az ugyfelek kozott is legyenek ilyenek?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!