Hogy tudnám megszokni és megszeretni a telefonos ügyintézői munkát?
Figyelt kérdés
Szeretek a cégnél dolgozni, minden jó, csak a munkaköröm nem. Telefonos ügyintéző vagyok és a sok barom velem üvöltözik, nem értik meg századik elmagyarázásra sem, amit mondani akarok, egyszerűen elegem van, pedig csak 9 hónapja vagyok itt.
Mivel tudnám kellemesebbé tenni a napokat?
Sajnos cégen belül nem mozoghatok, kérdeztem már.
nov. 13. 09:47
1/10 anonim válasza:
Keresni kell egy másik munkakört, egyben másik munkahelyet. Ez változni nem fog, hiába döntöd el, hogy ma jó napod lesz, az első barom után, aki kiabál veled, már el is van cseszve az egész. Nálam ugyanez volt, tűrtem, mert jól kerestem vele (bár nem telefonos ügyintéző voltam, de ugyanúgy rajtam csattant a megrendelők dühe). Három év után teljesen kiégtem, úgy mondtam fel, hogy még nem is volt másik munkahelyem, de éreztem, hogy be kell fejeznem.
2/10 anonim válasza:
Sehogy. Ez vagy valaki bírja rinocéroszbőrrel, vagy nem. De nem véletlenül nagy a fluktuáció ezekben a munkakörökben, ki a fene élvezi, hogy fél nap sértegetik?
3/10 anonim válasza:
Én is így voltam. A lehető legjobb döntés volt, hogy eljöttem onnan. Ezt szerintem nem lehet eröltetetten megszeretni.
4/10 anonim válasza:
Sehogy, szar meló. 2 hónapig csináltam diákmunkaként, utáltam. Pedig velem nem is üvöltöztek, csak simán szar volt egész nap készenlétben ülni és telefonálgatni.
5/10 anonim válasza:
Ha ennyi idő alatt nem kezdett el leperegni rólad a bunkóskodás, akkor ez szerintem nem a te munkaköröd. Ezt csak azok bírják hosszútávon kiégés nélkül, akik kellően flegmák hozzá (és ez nem azt jelenti, hogy bunkók is).
6/10 anonim válasza:
Szerintem nagyon kevés ember van, aki ezt bírja. IT területen dolgozom, supportos kollégákkal ülök egy irodában. Szinte mindegyik kivan idegileg, pedig mi tanult emberekkel kommunikálunk, akik elvileg intelligensek. Elvileg! Mert némelyik, ahhoz képest, hogy több diplomája van, egy értelmes mondatot nem tud leírni. A kollégák kifelé mindenkivel kedvesek, türelmesek, én viszont látom a másik oldalt is, a folyamatos asztalcsapkodást, káromkodást, egymás után szívott cigarettákat és a kiégést.
8/10 anonim válasza:
Itt a probléma akkor a céggel is van, mert normális cégnél nincs ennyi reklamáció.
9/10 A kérdező kommentje:
8. Ez amúgy igaz :D Bár nem tudom, szerintem ez másik cégnél is így lenne. Mi nagyon betartjuk azt, hogy csak a szerződővel tudunk beszélni, tehát hiába azonosítja be magát, a felesége nem tudja átvenni a telefont és megbeszélni velem a dolgokat, ha nincs meghatalmazása, és ezen is persze megy a szidás meg a kiabálás, néha a személyeskedés is... Meg persze ebben a szar gazdasági helyzetben emelkednek az árak és érthető hogy nem fogadják el, csak velem akarnak veszekedni emiatt, a jó fejek mondják, hogy nem velem van bajuk. Meg vannak nagyon buták, istentelen buták szegények és nem tudom elmagyarázni úgy nekik a dolgokat, hogy megértsék.
nov. 14. 08:44
10/10 anonim válasza:
#9 Ez a nem velem van baja is hülye szöveg. Velem is előfordult, hogy felhívott a megrendelő, leordította a fejemet, hiába mondtam, hogy ne haragudjon, nem én tehetek róla és abszolút megértem őt, de ne kiabáljon. A végén azt mondta, hogy legalább lenyugodott. Hát köszi, ne úgy nyugodjon le, hogy egy szerencsétlen dolgozónak kiabálja le a fejét.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!