Egy eladónak joga van ahhoz, hogy egy neki nem szimpi vásárlót kiküldjön az üzletből?
Mért csúsztatsz, 20-as? Ja, mert tudod, hogy nem stimmel, amit mondani akarsz. Bunkó eladó ≠ a vevőt ok nélkül kizavaró eladóval.
Hogy a kérdező normál módon árukat nézegetett és kizavarták, olyan nincs! Megjegyzem, ha velem próbálkoznának, biztos nem oldalogtam volna ki, hanem akkora patáliát csapok, hogy a szomszéd üzletben is hallják.
"Inkább máshol keresse, viszontlátásra!"
Ez NEM kizavarás, hanem normális közlés az eladó részéröl, hogy az adott termék náluk nem forgalmazott.
25: Ez nem normális, hanem tahó stílusú közlés. A normális valahogy így hangzik: "Sajnos nem forgalmazzuk ezt a terméket." vagy "Sajnos éppen kifogyott." És mi az, hogy "Viszontlátásra!"? Honnan tudja, hogy nem akar-e még ott vásárolni valamit, amit ők is árulnak? Vagy esetleg megkérdezni, hogy ajánlhat-e más terméket.
Itt most vagy a boltosnő volt egy utolsó, bunkó paraszt, kielégítetlen luvnya vagy pedig a kérdező nem mond igazat a két perccel kapcsolatban, és igazából sokkal hosszabb ideig járkált fel-alá vásárlás nélkül.
Csak úgy a semmiért nem raknak ki.
De minden hely más.
Tizen évesen Balaton környékén már enyhén ittas állapotban raktak ki minket boltból mert az eladó látta, hogy már van bennünk de nem csináltuk semmit persze csak nem tetszett neki, hogy ittasak vagyunk. A mellette lévő másik boltban meg eldumálgattunk az öreggel + adott ajándékba mindenkinek egy sört mert emlékeztettük a fiatal kori Önmagára/bandájára.
Persze ilyenkor joguk van kitenni minket de mint látható eladó/tulajdonos válogatja mi a reakció.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!