Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Vendéglátósok, ti hogy kezelit...

Vendéglátósok, ti hogy kezelitek a problémás vásárlók okozta stresszt?

Figyelt kérdés

Egyetem mellett vendéglátós helyen dolgozom már jó ideje. Már tudom kezelni a problémás vendégeket, de utána ugyan úgy napokig megmarad ez a rossz érzés. Nagyon forgalmas helyen dolgozom, úgyhogy minden nap sokszor kapom a megjegyzéseket alázásokat. Ott, abban a pillanatban jól le tudom kezelni a helyzetet, nyugodt maradok kedves, azonban (főleg ha nagyon kiakad a vásárló) utána napokig eszembe jut, nem tudok jó érzéssel visszamenni a munkahelyemre, annak ellenére, hogy a kollégák mindig nagyon kedvesek, velük jól érzem magam.

Félreértés elkerülése végett, nem az én munkámmal van ennyi embernek baja. Csak a tipikus “Mér’ ilyen drága, mér’ ilyen nagy a sor, mér’ nincs ez mér’ van ez?” dolgok. Egyszerűen csak annyira forgalmas és olcsó a hely, hogy sok olyan ember is bemerészkedik, aki csak veszekedni jön. Gondolom aki dolgozott már ilyen helyen, az tudja, hogy mire gondolok. Ti mennyi idő után tudtátok teljesen elengedni magatok mellett a bunkózást? Van valami technika, ami nektek bevált?



2020. jún. 3. 08:46
 1/5 anonim ***** válasza:
100%

Bár én nem vendéglátóztam, hanem ügyfélszolgálatos voltam, de soha nem tudtam megbékélni a bunkókkal. Sokszor sírva mentem haza, sokszor kiírattam magam betegállományba, de a végső megoldás az lett, hogy nem csináltam tovább. Tanultam egy olyan szakmát, ahol minimálisra lehet szorítani az idegenekkel való diskurzust.

Neked kitartást kívánok, és talán annyi lehet a dolog titka, hogy tudatosítod magadban, hogy ez csak egy munka. Nekem nem sikerült, de hátha te erősebb vagy.

2020. jún. 3. 09:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%
Próbáld azt tudatosítani magadban, hogy ezek a dolgok nem a te problémaid, hanem az övéké. Egyszerűen add vissza nekik ezt a problémát, ne engedd be magadba.
2020. jún. 3. 09:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
89%
Emberekkel, plane reszeg emberekkel nagyon nehez dolgozni. En sorozoben pultozom 5. eve, ennyi ido alatt szinte az egesz kerulet megismert, tehat parezer emberrel joban vagyok, de azert vannak problemas esetek koztuk es idegenek kozott is. Nem szabad hagyni, hogy a fejedre nojjenek, hiaba vannak koztuk haverok is, meloba 2 lepes tavolsag es kolcsonos tisztelet. Ha ez nem megy, helyre kell tenni az embert mielobb. Sokszor amugy a serto dolgokra par pillanat mulva mar nem is emlekeznek, masnap meg megy a suru elnezes. Ha valaki kemenykedik, szamos lehetoseg van helyre tenni, nyilvan nalatok is vannak hasonlo opciok, es ezt az idegeneknek is hamar a tudtara adjuk.
2020. jún. 3. 12:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
82%

Én eladó is voltam, moat vendéglátózok, és én is nehezen teszem túl magam ilyeneken. Egy-két kirivóan bunkó vevőre a mai napig emlékszem, és rossz ha eszembe jut. Az segített, higy tudatosítottam magamban, hogy az ő életük szar, nem az enyém, csak rám vetítik. Nekik egy életen át el kell viselniük magukat, nekem csak egy pár percig-óráig. Összességében sajnálom őket, mert rossz lehet gyökérnek lenni. Nyilván azért bunkóznak azzal, akivel úgy érzik, hogy bünetetlenül megtehetik (eladó, pincér, pultos) mert azt gondolják az úgysem szól vissza. Pedig néha vissza kell.

Meg összességében jó motiváció a tanulásra, én is egyetem mellett csinálom.

2020. jún. 3. 14:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Én tesco kasszás voltam. Úgy kell hozzáállni, hogy akinek baja van a kiszolgálással annak a saját döntése, hogy bejött. Egyébként én mindig látványosan visszaszóltam, meg is lepődtek. Jobb vagy náluk 1000x minthogy rajtuk edd magad
2020. jún. 4. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!