Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Elvárjátok a tökéletes szolgál...

Elvárjátok a tökéletes szolgáltatást, vagy együttéreztek a dolgozókkal?

Figyelt kérdés

Gondolok itt gyorsétteremre, ruhaboltra, bàrmilyen call centerre...

Èn magam diákmunkàn boltban dolgozom, többnyire így jobba viselem, ha hibázik az eladó, èn is szoktam. En is jobban viselem, ha a vevő normális, maximum csendben türelmetlen, mint az ordítozást, dobàlkozást, felmenőim szidását.

Hogy milyen kedve van az eladónak, nem érdekel, ő is ember, lehet rossz napja. A felfestett ezres vigyortól, amit a műszak vègén úgyis letöröl, nem lesz szebb a napom, úgyse nekem szól, csak épp figyel a főnök.

A pàrom sokszor türelmetlen az ügyfèlszolgálatosokkal, hiàba mondom, a technikai problémàról nem ők tehetnek.

Nekem is elkevertek egy fontos rendelést a hèten, a pénzt persze a szokottnàl is gyorsabban levontàk. Muszàj lesz felhívnom őket, de csak ha lenyugszom, mert ideges vagyok emiatt, ès nem akarom leverni rajtuk.

Attól sem a csomag nem érkezik hamarabb, sem a pènzem nem kapom gyorsabban vissza (cég, akikkel csak jó tapasztalatom volt eddig, nem magànszemèly), csak már ketten leszünk, akiknek rossz napja van.

Tudom, nem kell őket tutujgatni, mert az lesz a vége, hogy se a rendelést, se a pènzt nem kapom vissza, ha hagyom magam hülyének nézni, de aki az ügyfèlszolgàlaton ül, annak jó esetben annyi köze van a megrendelèsemhez, hogy làt belőle egy szàmsort a gépén. Vagy ponthogy nem làt. De nullához konvergál az esélye, hogy pont az ő hibája. Így is viztos vele ordibál a többség, mert csak vele lehet kapcsolatba lèpni.


2017. nov. 29. 08:09
1 2 3
 11/22 A kérdező kommentje:

8-as és te hogy nézhettèl rà vajon, ha még utólag is így beszélsz róla. Mièrt fontos, hogy kövérebb? És miért kell azt mondani, biztos hercegnőnek képzeli magàt?

Nyilvàn valóban a körülmènyek áldozata, a többsèg nem önként vonul be a kassza mögé, ha van màs vàlasztása is

2017. nov. 29. 09:04
 12/22 anonim ***** válasza:
60%

A tökéletest nem, főleg mert én is voltam eladó, most ügyfélszolgálatos vagyok, tudom milyen. Az emberhez méltót igen.


Az 1000 wattos művigyort nem várom el, de a rossz napját ne rajtam vezesse le az illető. Tehát ne legyen bunkó és pokróc. Érdekes, én is voltam eladó, és nem esett le az aranygyűrű az ujjamról, ha akkor udvariasan kellett beszélni akkor is, ha a vevő volt bunkó vagy az előtte levő három vevő volt bunkó... sem akkor, amikor magánéleti problémáim voltak. Sőt, még egy kis mosoly is belefért.


Hibázni mindenki hibázik. Én ált. ezt kedvesen kezelem, kiv. ha az eladó rám akarja kenni, fölényeskedik vagy még engem ugráltat utána. Pl. nem figyel oda, és a mögöttem jövő cuccát is behúzza (olyan helyen, ahol nincs elválasztó rúd pl), és akkor nyifog, hogy jaj, neki akkor sztornóóóóóznia kéne, az macera, és inkább leveszi a kártyámról az egészet, és a következő Józsi fizesse ki kp-ban... ha meg ez nem lehetséges, akkor hisztizik meg duzzog. De ha nem így viselkedik, kedvesen kezelem a dolgot, akkor is, ha épp sietek.


Ügyfélszolgálat szintén. Ha gondom van, akkor sem az ügyfélszolgálatost b.tatom emiatt, mert... na, most ügyfélszolgálatoskén dolgozom, és látom, hogy rajtunk van elverve a por amiatt, mert más egységek elb..ák a munkájukat. Sok ember nem tudja, hogy az üsz.-es az kb. csak a kapcsolattartó, és gyakran nem is kommunikálja le vele a vezetőség, hogy mégis mi folyik ott. Abban az esetben akadok ki szintén, ha fölényeskedik és bunkóskodik. Illetve akkor, ha FONTOS dologban félinfót vagy hamis infót ad ki.

2017. nov. 29. 09:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/22 anonim ***** válasza:
100%
Soha nem kiabálnék vagy bunkóznék egy eladóval azért, mert például egy technikai hiba felmerül, sőt azért sem, ha véletlenül hibázik. Ők is emberek, lehetnek fáradtak, újak a munkahelyükön stb. DE azt nem tudom elfogadni, ha egy eladó, aki maga vállalt egy olyan munkát, aminek nagyon fontos része a vevők kiszolgálása, bunkó velem. Én odaviszem a pénzem, ezzel biztosítva, hogy az illetőnek legyen munkája. Amíg én tisztelettel bánok vele, addig nem érdemlem meg, hogy az előttem lévő 10 bunkó vásárló miatt összegyűlt haragját rajtam vezesse le. Semmi különöset nem várok el. Csak köszönjön (ha nem is előre, legalább válaszoljon, amikor én köszönök), ne nézzen undorral rám, ne tegyen rám bunkó megjegyzéseket a kollégákkal és ne dobálja a dolgaim. Ha további szép napot kíván, az jól esik, de alapvetően nem azért megyek oda, hogy valaki feldobja a napom. Ha viszont az alap normális viselkedésre sem képes, akkor ne dolgozzon emberekkel.
2017. nov. 29. 10:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/22 anonim ***** válasza:
100%

Egy dolgot várok el: azt, hogy az illető a tőle elvárható minőségben végezze a munkáját.

A legnagyobb bunkóságnak és civilizálatlanságnak tartom, amikor valaki azzal balhézik, aki abszolúte semmit nem tehet valamiről. De a korrektséget visszafelé is elvárom. Legalább olyan szinten, hogy ha valami ajánlatra nemet mondok, akkor legalább a mentális egészségemet ne vonja kétségbe ezen döntésem miatt (megtörtént eset...), vagy ha épp véletlenül nincs forintra pontosan kiszámolt apróm, akkor ne kezdjen grimaszolni, meg beszólogatni, csak mert ő lusta 10 forintot visszaadni (szintén megtörtént eset).

Egyébként az ilyen jellegű munkákhoz sajnos szükséges, hogy fapofával tudd tűrni a bunkókat. Nem, nem helyes, hogy ennek így kell működnie, de ha nem akarsz rövid távon tönkremenni, akkor ez elengedhetetlen. Miután a jelenleg uralkodó felfogás szerint az értékesítés és ügyintézés is egy termék vagy szolgáltatás "részét képezi", ezért sokan hajlamosak megfeledkezni arról, hogy nem tárgyak, hanem emberek végzik azt a munkát. Nem akarom ecsetelni, hogy ez jellemzően milyen embereknél fordul elő, ennek is megvan a maga pszichológiai háttere.

2017. nov. 29. 10:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/22 anonim ***** válasza:
56%

Kérdező, mivel írtam, hogy viselkedtem a vevőkkel, tehát vevőként is alapesetben úgy megyek be egy boltba, hogy szemébe nézek egy eladónak, mosolygok, és köszönök neki.

Aki ezek után úgy adja oda a visszajárót, hogy meglehetősen bunkó módon, akkor nem valószínű, hogy velem van a probléma.

Ha meg magánéleti gondjai vannak, vagy a férfiakkal, akkor válasszon más szakmát, és ne a vevőkön élje ki a frusztrációit, meg a magánéletéből fakadó androfóbiáját.

2017. nov. 29. 10:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/22 anonim ***** válasza:
51%

Pontozásokból ítélve az a menő eladó ma Magyarországon, aki frusztrált, bunkó, és flegma a vevőkkel.

Gratulálok.

2017. nov. 29. 10:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/22 anonim ***** válasza:
56%

el, ez a munkája.

én is igyekszem mindig tökéletesen végezni a munkámat.

ha meg nem tetszik ez, keressen olyan melót ahol nem kell emberekkel interakciót folytatni

2017. nov. 29. 11:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/22 anonim ***** válasza:

16: Tanulj meg olvasni és szöveget értelmezni.

Az a normális előadó (és vevő is) aki normálisan, udvariasan viselkedik. Nem kell túlzóan nyálasnak, kedvesnek lennie, nem kell semmi különöset csinálnia, "csak" emberien viselkednie.

Pl. ha valami hiba történt, akkor vevő ne ordítson az eladóval, vagy ne egyen a boltban mekis sültkrumplit és közben ne fogdossa a ruhákat.

2017. nov. 29. 12:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/22 anonim ***** válasza:
47%
16-os, sztem nem azért pontoztak le, mert nem szereted a flegma vevőket, hanem mert olyat is belekevertél a fikázásba, amit normális ember nem. Pl. mi köze a flegmasághoz annak, hogy egy adott nő hány kilós? Semmi. Tipikus hímsoviniszta hozzáállás, főleg direkt belekeverni (főleg utána amikor még azt is elkezdted pedzegetni, hogy biztos azért, mert ő nőként mérges a férfiakra...)
2017. nov. 29. 12:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/22 anonim ***** válasza:

Én is dolgoztam ilyen helyeken diákmunkán, de addig se jutott volna eszembe csapkodni, vagy a felmenőket szidni, amíg nem dolgoztam.

Egyetlen egy call centerest küldtem el a fenébe, de őt tök jogosan. Egy hétig zaklatott telefonon a rohadt közvéleménykutatásával, amire már sokszor elmondtam, hogy nem fogok válaszolni, és kb. az ötödik hívás után kapott egy egyedi csengőhangot, úgyhogy kinyomtam. De egyszer felhívott vasárnap reggel nyolckor, én meg szeretek délig aludni, és vasárnap az egyetlen nap, amikor megtehetem, és hiába volt néma a telefonom, a rezgőt mindig rajtahagyom, hogy ha vészhelyzet van, akkor fel tudjam venni. Nagyon kiborultam, hogy felkeltettek, és nem érdekel, hogy szegénykének ez a munkája, ha kur@ának áll, ne csodálkozzon, ha meg... De érdekes, azóta nem hív.

Úgy általában a bolti, éttermi dolgozókat szerintem nem nekem kell fegyelmezni, ha flegmák, az se zavar, csak adják ide a rendelésem. Ha kedvesek, vagy próbálnak azok lenni, és tényleg igyekeznek, pedig lehet, hogy ez már a tizenakárhanyadik órájuk, akkor persze adok borravalót (étteremben). Akkora atrocitás meg még sosem ért, hogy úgy érezzem, azonnal panaszkönyv kell, meg meg kell védenem az igazam. Mondjuk én is mindig igyekszem kedvesnek lenni, nem rajtuk töltöm ki azt, hogy hosszú volt a sor a tescoban, meg lecseszett a főnök.

2017. nov. 29. 13:38
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!