Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Tényleg idáig jutottunk már?

Tényleg idáig jutottunk már?

Figyelt kérdés

A fiatalokra nagyban hat az Éjjel-Nappal Budapest műsor és a menő énekesek.


Olyannyira, hogy mindegyik fiatalon ugyanolyan márkás ruhák vannak, mint a szereplőkön.


És, akin nem márkás ruha van, azt végigmérik, esetleg utánafordulva kinevetik. Volt szerencsém már. Tehát, akin nem márkás ruha van, azzal ők nem értenek egyet szóbelileg sem. És falun is ugyanazt művelik, csinálják, mint ebben a tv műsorban.



2014. ápr. 21. 16:07
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
Fogalmam sincs, mert nem tudom mely ruhák azok, amik a műsorban vannak. Én ugyanis nem nézem. Ezek szerint te igen?
2014. ápr. 21. 16:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
Engem nem érdekel, se az Éjjel-nappal Budapest, se Lady Gaga, se Katty Perry, sem Varga Viktor, sem Karamell, Vastag Csaba.
2014. ápr. 21. 16:15
 3/11 A kérdező kommentje:
Oda pillantok néha, de egy két tanító jellegnél fogva (ne drogozz, stb...) a műsornak csak az az értelme, hogy a divatot reklámozzák.
2014. ápr. 21. 16:16
 4/11 anonim ***** válasza:
HA vigasztal, ezeket egyáltalán nem is hallottam eddig, szóval rám biztos nem hatnak.
2014. ápr. 21. 16:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:

"...a műsornak csak az az értelme, hogy a divatot reklámozzák."

Tévedsz. Ez a műsor gondolkodásmentes szórakozást nyújt azoknak, akiknek ez kell (sajnos sokan vannak ilyenek). A divat "reklámozása", és az elfajzott emberi értékek bemutatása csak következmény.

2014. ápr. 21. 16:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:
Most ismét bejött egy divathullám, mint annak idején a hippiknél. F@F, Háda, Majo Chix, Westend. Tehát összességében márkás ruhák. Amiket a médiában is reklámoznak. És ugye az okostelefon, amit ajánlanak éjjel-nappal a médiában, mint a cukrot.
2014. ápr. 21. 16:39
 7/11 anonim ***** válasza:
Te miről beszélsz úgy mégis? Az f&f a legolcsóbb prolimárka, a Háda meg egy turkálólánc... milyen divat, meg kinézés? Te csak hőbörögni akarsz, minden alap nélkül.
2014. ápr. 21. 17:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
Akinek volt rá pénze az mindig is márkás ruhákban járt. A csórókat pedig mindig is lenézték, ezt kár tagadni. Szánalmas ahogy az emberek mindent a médiára akarnak fogni. A szülők felelőssége, hogy egy gyerek milyen lesz. Mondják sokan, hogy a szülő nem tud mindig odafigyelni a gyerekére. Nem a szart nem, csak nem akarnak. Az én szüleimnek mégis sikerült és még nem egy ismerősöm van akiket normálisan neveltek. Nem a gyerekeket kéne elhordani minden szarnak hanem azokat akik felnevelték őket.
2014. ápr. 21. 17:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:

Egyébként a média hat a fiatalokra. Mert állandóan a divatot reklámozzák megállás nélkül. Nem egy fiatalt láttam már olyan sapkában, amit azok a szereplők is hordanak.


Meg reklámozzák a fenék fotózást, bikini alá fotózást és azt mondják rá, ez az új trendi. Nyugodtan lehet csinálni.

2014. ápr. 21. 19:02
 10/11 anonim ***** válasza:
Az osztálytársaim a múltkor arról beszéltek a suliban, hogy milyen szar íze van annak az italnak, amit a Való Világban isznak. Csak azért vették meg, mert ott is azt itták...:D Elég szánalmas:D Amúgy nem minden fiatal ilyen, csak azok akik nem ilyenek, azok nem tűnnek fel annyira. Az Éjjel-Nappal Budapestet is csak azért nézik sokan, mert menő. Egyszer egy osztálykiránduláson kénytelen voltam végignézni azt a sz@rt, mivel majdnem mindenki nézte. A végére már fájt a fejem az ordibálástól.
2014. ápr. 21. 23:37
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!