Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Túl buta vagyok az egyetemhez?

Túl buta vagyok az egyetemhez?

Figyelt kérdés

Gazdasági szakra járok, de nagyon nehezen tanulom meg, nehezen értem meg, órákon nagyon hülyének érzem magam.

Nem tudom mit kéne tennem, tanuljak valami szakmát? Csak akkor az meg rossz érzés hogy belebuktam, és nem is tudom milyen szakmát lenne jó



ma 10:08
 1/7 Kólauborkával ***** válasza:
100%
Ami érdekel. Amit most tanulsz az érdekel, vagy anyu kedvéért mentél? Iilyen kérdéseknél az a fontos, hogy bele gondolj, te el tudod e magad képzelni benne 10-20 év múlva?
ma 10:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%
Csak nem érdekel szerintem.
ma 10:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
Hat nem igazan érdekel, de igazaból egyig szakról sem tudom elkepzelni hogy jó lenne
ma 10:21
 4/7 anonim ***** válasza:
100%

Gazdasági szakokon az első 2-3 félév alatt, általában, sok olyan tárgy van/lesz, amik nagyon szárazak, mégis érteni kell őket, meg jól alkalmazni. Nem tudom, hányadik félévben jársz, mennyire vagy elkeseredve, a többiek mennyire vannak így, mennyire rossz amúgy a helyzet (vagy csak az elkeseredettséged nagyítja fel), viszont én még nem adnám fel.

Az elején az ottani alapok valóban nehezek tudnak lenni, ha nem olyan középsuliból érkeztél, ahol ilyesmiket tanítanak.

ma 10:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
100%
Nehéz ügy. Ha magad is tudod, hogy ez nem megy, akkor a legjobb elhagyni, bár a diploma olyan, mint az atombunker: sok minden ellen megvéd.
ma 10:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
76%
Nem mindenkinek való az a szak. Lényegében reál, arra vagy van agya valakinek vagy nincs. Biztos van más szak, amiben meg penge lennél, a gazdaságis meg pillogna, mert azt se tudná merre az előre, csak meg kell találnod. Nem vagy hülye, ha már egyetemre bejutottál.
ma 10:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

Én tanár akartam lenni, azt is hittem, hogy majd ezt fogjuk tanulni, hogy hogyan kell órát tartani, hogyan kell kezelni a tanulókat, stb. Ahhoz képest az első 3 év nagyon nem erről szólt, hanem magát a nyelvet és a történetét veséztük ki, mellette egyéb kurzusokra kellett járni, aminek szintén nem volt köze a tanításhoz. Engem ennek a fele nem érdekelt, a mai napig úgy is gondolom, hogy egy középiskolai tanárnak nem fontos, hogy pl tudja, hogy valamelyik szó miből fejlődött ki. Csináltam, de ami nem érdekelt, abban nem jeleskedtem.


Voltak nálunk olyanok, akiknek ötletük sem volt a gimnázium utolsó évében, hogy mihez kezdjenek magukkal, ezért jelentkeztek erre a szakra, hogy majd kitalálják, de nem érdekelte őket. Pont azért, mert nem érdekelte őket, a tudásuk is olyan volt, mintha nem lennének fogékonyak a kurzusokra, ami nem volt igaz. Az egyik lány pl egy beadandót nem tudott megfogalmazni, butának érezte magát hozza, közben csak nem érdekelte, mert ha fogod magad és utánanézel, valamit csak összehozol.


Emiatt osztom az előttem szólók véleményét. Nem buta vagy, csak nem érdekel.

ma 12:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!