Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Milyen lelkületű emberek...

Milyen lelkületű emberek mennek marketingesnek?

Figyelt kérdés
Ugye a reklám sokszor emberek átverésére alapoz, ez és a tukmálás nem ütközik az erkölcseikbe?
2023. szept. 4. 15:34
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
74%
Nálunk a marketinges kollégák kreatívak, szeretnek és tudnak kommunikálni. Nincs átverés, sem semmilyen más erkölcsi probléma.
2023. szept. 4. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
46%
A reklám nem átverés, a tukmálás sem erkölcstelen - de ha ennyire begyepesedetten gondolkodsz, akkor VELED komoly bajok vannak.
2023. szept. 4. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
79%
A reklám egyáltalán nem alapoz átverésre.
2023. szept. 4. 15:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
77%

#3

Van amelyik igen, azt lehet is jelenteni, ha jól tudom a fogyasztóvédelemnél.

2023. szept. 4. 15:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
86%

4

Az nem reklám, hanem átverés, reklámra jellemző formai elemekkel. Tartalmilag nem reklám.

2023. szept. 4. 15:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
80%

#5

Tudom, csak gondoltam megemlítem mielőtt a kérdező azzal jön hogy làtott egy reklámot ami tényleg átverés volt.

2023. szept. 4. 16:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 Irdatlan Infláció ***** válasza:
81%

Én annak tanulok. Vidám és energikus személyiségnek tartom magam, általánosságban kedves és segítőkész vagyok, de meghúzom a személyes határaimat. Extroveltált vagyok, és alapvetően nincsenek lelki problémáim, de persze senkinek se csupán habos torta az élete.


Egyrészt a reklámok nem átverésre építenek, amennyiben mégis, úgy azt be kell jelenteni a megfelelő hatóságoknál. Másrészt a marketingtől semmi sem áll olyan messze, mint a bazári tukmálás.


A helyzet az hogy reklámtól és minden körítéstől függetlenül mindenki a maga életéért felel. Az, hogy végül megveszel valamit, az végtére is a te döntésed. Ha ez egy olyan termék vagy szolgáltatás, amire valójában semmi szükséged és/vagy számodra túl drága, a te felelősséged. Nem kell másra mutogatni, hanem ideje önkontrollt gyakorolni és némi pénzügyi tudatosságot vinni az életedbe. Ha szükséged van valamire, amihez nem kifejezetten értesz, olvass utána alaposan, kérj hozzáértőktől segítséget, nehogy rossz döntéseket hozz. Nyilván ennek ellenére is befolyásolni fognak a reklámok (mint mindenkit)


Nincs bűntudatom, marketing nélkül rengeteg értékes vállalkozás húzhatná le a rolót. És sajnos személyesen is sokakkal találkozom, akik szenvedélyesen űzik a tevékenységüket, jól is csinálják de pocsék a weboldaluk és nulla a marketingjük. Nem tudnak megélni csupán a kis vállalkozásukból, mert nem értenek hozzá miként kéne fejlődniük. Ilyenkor mindig elgondolkozom némi üzleti erzék, vagy csak valaki az ember környezetében aki azzal rendelkezik mennyit segíthet.

2023. szept. 4. 16:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:

Az ún. marketing mix, vagy 4P csupán egyik eleme a "reklám", azaz a promóció.

A mai vállatok tevékenysége annyira komplex, hogy maga az értékesítés és az ahhoz kapcsolódó feladatok is külön tudományterületté nőtte ki magát és ezt nevezzük marketingnek.

Komolyabb gazdasági egyetemeket pl. a pénzügyesek is tanulnak marketinget.

Öreg hiba, ha valaki azért megy "marketingesnek" mert ilyen vagy olyan a személyisége.

Szerintem meg is látszik a magyar céges kultúrán hogy sajnos még mindig túlteng ez a terület olyan emberektől akik szerint ez A) valami színes-szagos izébizé

2023. szept. 4. 18:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
B) valami olyan hely ahol el kell adni valamit és ezzel lehet sok pénzt keresni. Ez egy tudomány (lenne), ugyanúgy mint a pénzügy vagy a logisztika (csak hogy két olyan területet mondjak ami elég komolyan kapcsolódik is hozzá.)
2023. szept. 4. 18:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
Extrovertált, pörgős, esetleg aljzőszert használó valaki.
2023. szept. 4. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!