Más is aggódik, amikor telefonálnia kell, vagy el kell intéznie valamit?
Intéznem kell valamit, de semmi információm nincs a dologgal kapcsolatban. Ismerősöket kérdezgettem, akik már csináltak ilyet, az egyikük jófej volt, adott egy privát telefonszámot, hogy XY ilyen ügyintéző, ő vele beszéljem meg, mit kell csinálnom.
Na most már 1 hete halogatom, de lassan kifutok az időből, egyszerűen nem merem felhívni. Ha felveszi, akkor tuti rákérdez, hogy honnan tudom a privát számát, ki vagyok én, miért őt hívom stb, szóval már előre be vagyok parázva a kérdéseitől.
Illetve nekem sokszor semmi nem egyértelmű.
Például ha azt mondja majd ez az ügyintéző, hogy "ügyfélkapun terjesszem fel", akkor muszáj leszek bombázni az újabb buta kérdéseimmel, hogy "kinek terjesszem, és hogyan, és hogy működik ez az ügyfélkapus dolog, ha én küldenék valamit" stb., szóval úgyis lesz valami, amit rosszul fogok csinálni, nem jól csinálom, a végén pedig csodálkozok, hogy valaki nem kapott meg tőlem valamit, és nem sikerül elintéznem az ügyet.
Lépj be az ügyfélkapudra! Van egy szép keresőcsík. Írd be az ügytípust. Szerintem tuti egyedül is megtalálod.
Sok szerencsét!
Gyűlölök telefonálni, igazából eddig mindig el is tudtam kerülni.
Vagy emailben intézek mindent, vagy személyesen.
Nem szeretek telefonon intézni semmit.
De legdurvább parám a számlák átnézésétől van.
Kb mindentől az agygörcs kerülget, ami kényszeres muszáj dolog.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!