Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Más is aggódik, amikor telefon...

Más is aggódik, amikor telefonálnia kell, vagy el kell intéznie valamit?

Figyelt kérdés

Intéznem kell valamit, de semmi információm nincs a dologgal kapcsolatban. Ismerősöket kérdezgettem, akik már csináltak ilyet, az egyikük jófej volt, adott egy privát telefonszámot, hogy XY ilyen ügyintéző, ő vele beszéljem meg, mit kell csinálnom.


Na most már 1 hete halogatom, de lassan kifutok az időből, egyszerűen nem merem felhívni. Ha felveszi, akkor tuti rákérdez, hogy honnan tudom a privát számát, ki vagyok én, miért őt hívom stb, szóval már előre be vagyok parázva a kérdéseitől.

Illetve nekem sokszor semmi nem egyértelmű.

Például ha azt mondja majd ez az ügyintéző, hogy "ügyfélkapun terjesszem fel", akkor muszáj leszek bombázni az újabb buta kérdéseimmel, hogy "kinek terjesszem, és hogyan, és hogy működik ez az ügyfélkapus dolog, ha én küldenék valamit" stb., szóval úgyis lesz valami, amit rosszul fogok csinálni, nem jól csinálom, a végén pedig csodálkozok, hogy valaki nem kapott meg tőlem valamit, és nem sikerül elintéznem az ügyet.



2023. aug. 15. 11:59
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
96%
Igen. Én telefonon nagyon utálok ügyet intézni. Inkább e-mailben intézem, vagy személyesen.
2023. aug. 15. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
96%
Én telefonon Pizzát sem szeretek rendelni ... utálok telefonálni.
2023. aug. 15. 12:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
83%
Régen igen, ma már nem. Legtöbb helyen azért ül ott mindenki, hogy segítsen ügyet intézni, rendelést felvenni vagy megoldani valamit. EZ a munkája.. ma már bármit elintézek és bárkit felhívok.
2023. aug. 15. 12:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 Shaddark ***** válasza:
39%

Hát, a legegyszerűbb megoldás erre (rengeteg sok minden más módszer mellett) az ismétlés számok növelése. Eleinte frusztráló lesz, de ha fejlődni szeretnél, önként vállalj be ügyintézéseket és a 100-iknál már kisujjból menni fog. Mint aki telefonnal a kezében, ügy-intézve született :)

Persze az első párnál még izzadni fogsz és agyalni felesleges dolgokon, de a 10. már laza lesz. A 100ik meg vigyorgós.

2023. aug. 15. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:
96%

"Ha felveszi, akkor tuti rákérdez, hogy honnan tudom a privát számát, ki vagyok én, miért őt hívom stb, szóval már előre be vagyok parázva a kérdéseitől." - előzd meg. "Halló! XY vagyok. Z-től kaptam meg a számát, mert szerinte Ön tud nekem segíteni. Abban a gondban vagyok, hogy......"


"Például ha azt mondja majd ez az ügyintéző, hogy "ügyfélkapun terjesszem fel", akkor muszáj leszek bombázni az újabb buta kérdéseimmel, hogy " - vagy megelőz és mindent elmond. Vagy tisztában van vele, hogy jönnek a "buta" (egyébként nem az) kérdéseid.


Végül felteszed neki a kérdést, hogy "Ha elakadnék, ugye felhívhatom újra?" és köszönettel elköszönsz. Esetleg "Tartozom valamivel?".


Nem nagy kunszt. Belejössz. Hosszú az élet és mindig lesz olyan dolog, ami szembe jön, de nem tudsz vele mit kezdeni. Akkor tedd azt, mint most. Keress valakit, aki tud segíteni.

Jó szerencsét!

2023. aug. 15. 12:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 A kérdező kommentje:
köszönöm az eddigi válaszokat!
2023. aug. 15. 12:26
 7/15 anonim ***** válasza:
68%
Egy kicsit igen, pedig már középkorú vagyok. Idővel javul.
2023. aug. 15. 12:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:
49%
Szintén zenész. Ha lehet, inkább emailt írok, vagy személyesen. A telefonálást nagyon rühellem.
2023. aug. 15. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:
Amikor ilyen "a telefonhívását rögzítjük fogyasztóvédelmi okokból" szintű hívást kell intéznem, igen, tudok (kicsit) izgulni előtte. Viszont ezektől eltekintve a többi hívással nincs ilyen gondom.
2023. aug. 15. 13:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 A kérdező kommentje:
Na, sikerült elintézni, fél perc volt az egész hívás. Viszont most azon gondolkodom, hogyan csináljam meg az ügyfékapus részét. Nem mertem tőle telefonon keresztüli tutorialt kérni. Megmondta kit keressek tovább az ügyben, ügyfélkapunk keresztül küldjem neki a dokumentumot. Én voltam a hülye, megköszöntem a segítséget és letettem, mert tiszta ciki, hogy olyan ügyben keresek valakit, amelyien, és nem értek az ügyfélkapuhoz. Majd megkérdezem inkább azt az ismerősöm, aki a telszámot adta, hogy ő hogyan csinálta :DD
2023. aug. 15. 14:03
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!