Amikor vásároltok, akkor szóba szoktatok elegyedni a pénztárossal?
Figyelt kérdés
Ha igen, miről szól a beszélgetés?
Ki kezdeményezi?
2023. jún. 7. 18:18
1/32 anonim válasza:
Nem jellemző. Meg ha van lehetőség, inkább az önkiszolgálóhoz megyek.
3/32 anonim válasza:
Néha igen. Termékek, vevők, főzés. Általában az eladó, de vissza szoktam kérdezni, ha érdekesnek találom a beszélgetést, meg mosolygok
4/32 anonim válasza:
Nem, mert olyan helyre járok, ahol 1, max. 2 pénztár működik az 5-6-ból, így sor aztán alapból szokott lenni. Meg nincs mit megbeszélni. Amúgy meg: vannak az öregek, akik mindennap elmondják szerencsétlen pénztárosoknak, hogy egyedül ők építették fel a fél-, ha nem is az egséz országot:), így elég ezt hallgatniuk.
6/32 anonim válasza:
Nem, csak köszönök neki meg a vásárlással kapcsolatos 1-2 kérdésre válaszolok (pl. készpénz vagy kártya), majd elköszönök és ennyi. Idő se nagyon lenne beszélgetni, csak próbálom tartani az iramot és elpakolni, amiket már lehúzott.
7/32 anonim válasza:
Nem szoktam beszélgetést kezdeményezni, ha a pénztáros teszi, akkor reagálok. De én is forgalmas boltokba szoktam járni, szóval nem nagyon van idejük csevegni.
8/32 anonim válasza:
Csak az hiányozna. Ha cseverészni akarnék, pszichológushoz mennék, nem a Lidlbe.
10/32 anonim válasza:
Amúgy mi ez a sok pénztáros kérdés? Ez a fétised?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!