Sok eladó és pénztáros miért panaszkodik fojamatosan vevőkre mikor belőlük élnek?
Hah, nagyon vicces vagy.
Diákmunkás vagyok (az idei az utolsó hónapom, utána megyek ki külföldre, végre) egy moziban és elárulom, hogy ugyanannyi fizetést kapunk, ha tíz vendégünk van és akkor is, ha ezer. Nyilván ha huzamosabban rossz lenne az üzlet, akkor leépítések lennének, de ez nálunk még nem fordult elő.
Nincs mindig igaza a vevőnek, meg is lepődné, mennyi az ostoba ember létezik, aki a jobb és a bal kezét se tudja megkülönböztetni. Ha a vevőknek mindig igaza lenne, a mi mozink is már százszor nevet váltott volna, mert bizonyos emberek online jegyet vesznek A moziba, aztán átmennek B moziba, és nem értik, miért nem fogadjuk el a jegyüket. Röhejes.
Jellemzően nem arra szoktak panaszkodni hogy vannak vevők, hanem amikor bunkók, ostobák, problémáznak, stb.
Amúgy meg ízlés kérdésében van igaza mindig a vevőnek, nem pedig mindenben.
Akkor is megkapja a fizetését, ha 0 vevő van a hónapban.
Nem teljesítmény bérezésben dolgoznak.
Egy multinál teljesen mindegy mennyi vevő van egy nap, a fizuja ugyan annyi.
Max. elküldik az eladót, ha nincsenek vele megelegedve.
Ez nem teljesítmény, vagy darabbéres munka.
Elvileg társadalomban-, és nem a dzsungelben élünk, így vannak írott-íratlan szabályok, tehát nemcsak joga van a vásárlónak, hanem kötelessége, amit be kellene neki is tartania.
Nem csak elvárni kellene...
Viktorta is megmondta, hogy nincs már jóléti társadalom:).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!