Volt már olyan, hogy bagózás (beszélgetés, telefonhasználat) közben "zavartad meg" az eladót?
Volt, és bunkóságnak veszem, ha nem szolgál ki.
Neki az a dolga, hogy kiszolgáljon, én meg cserébe kifizessem a terméket. El kellene oltani a cigit, ez így illik.
Most nekem olyan munkám van, hogy lényegében semmit sem csinálok, de ha mégis van valami, mert kapok egy hívást, azonnal pattanok, és nem várakoztatom a telefonálót azzal, hogy benyomok még egy pizzás csigát.
Ha elindítok majd egy saját vállalkozást, akkor vagy eleve fel sem veszek dohányosokat dolgozni, vagy csak azzal a feltétellel kapnak munkát, ha a vevők/ügyfé az első. Ezt már most eldöntöttem.
4-es, ez világos, emberek vagyunk, de én nem is ezt az "általános unottságot" kérdeztem most, hanem kifejezetten azt, hogy te mint vásárló merészeled őt megzavarni ebben a fontos, máskor nyilván nem intézhető tevékenységében. Nem várom el azt hogy mindenkire mosolyogjon, csak szolgáljon ki, pláne, ha tényleg siet a vásárló, ilyen is lehet.
3-as, amit írtál teljesen egyetértek, pont erre gondoltam. Nekem pl. fodrásznál volt ilyen, megkérdezte, hogy "két perc cigi, nem baj?" mondtuk semmi probléma, és annyi is volt, aztán folytatta a munkáját tovább. Ez is normális hozzáállás.
A beszélgetés meg egyáltalán nem zavar, sőt azt is bunkóságnak tartom, ha beszélget valaki.
Ha neki olyan munkája van, hogy folyamatosan jönnek a vevők, akkor NE beszélgessen.
Csak a főnöknek van olyan hatalma, hogy az alkalmazott nem zavarhatja meg beszélgetés közben, az alkalmazottra ez bem vonatkozik.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!