Kinek lehetett itt igaza? Csúnya bolti veszekedés
A minap nagyon csúnya veszekedésnek voltam tanúja egy élelmiszerboltban. Két nő közt zajlott (eladó és vásárló).
A vásárló visszament reklamálni a cukrászsüteményeket is árusító részlegre, hogy az eladó az ő süteményeit túl kevés, túl vékony papírba és egybe csomagolta, emiatt a krémek összekeveredtek, és már nem volt olyan gusztusos. Kérte volna, hogy legközelebb több papírba és elválasztva csomagolják.
Az eladó rögtön azzal kezdte, hogy amit ő kér, az nem lehetséges, és ha nem érti meg, az üzletvezető fogja elmagyarázni.
Lehetett valami előzménye, amit nem hallottunk, mert az eladó válasza is erre utal (mondhatta ezt már máskor is ez a vevő), na meg tényleg fennhangon mondta ezt az eladó a vevőnek.
Na, erre a vevő se maradt adósa:
V (vevő): Ne kiabáljon velem, mit kiabál maga velem? Ha én kezdek el kiabálni, abból baj lesz!
E (eladó): Ne fenyegetőzzön, hanem értse meg, hogy ezt így nem lehet! Lassan csomagolóanyagunk se lesz! Eljön az az idő, amikor magának hozza a műanyag dobozt vagy nem kap süteményt!
V: Tudja mit, inkább hozok dobozt, minthogy ilyen silány minőségű kiszolgálásért pénzt adjak! Az idős szüleimnek vittem volna a süteményt, akiknek így nem tudtam odaadni.
E: Odaadhatta volna, ha nem a táska aljára teszi és odafigyel rá!
V: Hogy jön maga ehhez, hogy kioktasson? Majd ha beírok a vásárlók könyvébe, akkor megnézheti magát!
(Itt már ordítottak, mindenki elpucolt körülöttük. Az összes csemegepultos várakozó elment onnan, köztük én is. Sajnos a bolt másik végében is hallottuk a folytatást.)
E: Fogja vissza magát, ne ordítson itt! Amit akar, az nem lehetséges, fogja már föl!
V: Tűrhetetlen, felháborító, hogy mit enged meg magának egy vevővel szemben! Már nem is a süteményről van szó, hanem a maga stílusáról! Nem értem, hogy engedhetik emberek közelébe!
E: Ha nem érti meg, akkor nem érti meg, erről nem én tehetek!
V: Maga meg fogja magát és menjen vissza az iskolába, ha már nem tanították meg magának, hogy hogyan beszélünk a vevővel! Ha egyáltalán elvégezte, mert azt is kétlem! (egy kb nyugdíj előtt álló, idős eladónőnek ordította ezt)
E: (itt már sírt) Na most menjen innen! A viszontlátásra!
A vevő tényleg odébbment (normális, átlag 50-es volt, egyáltalán nem garázda, cirkuszolós elemnek nézett ki, de most kikelt magából), és a pénztárig fújta, végig a bolton, hogy hogy dolgozhat itt ilyen eladó, és rég ki kellett volna már rúgni.
Mondanom sem kell, menekültünk a közeléből. Kellemetlen és fájdalmas volt ezt látni, hallgatni.
Igen, kb ez a teljes, amit hallhattunk, de biztos, hogy volt előzménye. Nem ez lehetett az első szóváltásuk az ominózus összeragadt sütemények óta.
Mondom, csak gondolom ezt! Az elhangzottak alapján.
#13:
Te ennyire nem bírsz magaddal, hogy minden kérdésnél be kell ugatnod a válaszolóknak?
Jaj, drága pici Karennek a büdös kva anyját. Mindenki le.arja, kinek viszi a sütikét, mindenki másnak is megvan a maga baja. Amúgy a vásárlók könyvén röhögtünk a legnagyobbakat vendéglátósként, szóval így írjon bárki a Nagy Könyvbe.
A kevesvendégek nagy része ótvaros gusztustalan szralak, aki lenézi a kiszolgáló személyzetet, és rajtuk tölti ki minden frusztrációját. Már nem dolgozom hál' Istennek ebben a szektorban, de ha azt látom, hogy Karenke picsog valami baromság miatt, akkor elküldöm a jó kva anyjába, úgy, ahogy érdemli, és úgy, hogy hallják, másik vásárlóként vagy vendégként megtehetem. 99%-ban nincs igaza a vevőnek. Ha van vendéglátós, boltos, ügyfélszolgálatos ismerősötök, kérdezzetek rá, mennyire undorodik az emberi fajtól.
Egyébként meg tényleg, el sem tudjátok képzelni, min mennek keresztül az ezekben az ágazatokban dolgozók. Mikor lett az okés, hogy egy lehagyott majonéz miatt addig pattogsz egy 15 éves mekis kasszással, amíg sírva nem fakad? Igen, b.ták már el a rendelésem, visszavittem, NORMÁLISAN, KEDVESEN elmondtam, mi a gondom, egyből javították, kaptam ingyen egy kávét is. Meg ha tömeg van, akkor ne álljunk már neki picsogni, hogy lassú a kiszolgálás, légyszi. Aki ott ül veled szemben, az órák óta nem hu..ozott, nem ivott, nem evett, és még a siránkozásod is hallgatnia kell. Ennyire nem fizetik meg őket. Nem azért, mert keveset fizetnek nekik, hanem mert élő embernek azt a megaláztatást, amit a nyomorult emberek tudnak okozni, semmi pénzért nem lenne szabad elviselni.
Szerintem itt sokk függ attól,hogy ki hogyan kezdte el a dolgait magyarázni.
Ha már alapból úgy megy oda egy ember az eladóhoz,hogy ordibál és pattog az egy gusztustalan agresszív f*sz magatartás.
Ő dobálózik azzal,hogy nem tanították meg az eladót arra,hogy kinyalja a seggét és a mentális egészségét beáldozva szolgálja a hozzá hasonló agresszív barmokat de közben ő megy oda pattogva meg ordibálva egy emberhez. Hol normális ez?
Itt szerintem az eladó csak egy elszenvedője az egésznek.
Gondolom úgy tanították neki,hogy így kell elcsomagolni azt a sz*rt,hogy spóroljon a cég.
Emiatt ő kapja a leb*szást.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!