Kinek lehetett itt igaza? Csúnya bolti veszekedés
A minap nagyon csúnya veszekedésnek voltam tanúja egy élelmiszerboltban. Két nő közt zajlott (eladó és vásárló).
A vásárló visszament reklamálni a cukrászsüteményeket is árusító részlegre, hogy az eladó az ő süteményeit túl kevés, túl vékony papírba és egybe csomagolta, emiatt a krémek összekeveredtek, és már nem volt olyan gusztusos. Kérte volna, hogy legközelebb több papírba és elválasztva csomagolják.
Az eladó rögtön azzal kezdte, hogy amit ő kér, az nem lehetséges, és ha nem érti meg, az üzletvezető fogja elmagyarázni.
Lehetett valami előzménye, amit nem hallottunk, mert az eladó válasza is erre utal (mondhatta ezt már máskor is ez a vevő), na meg tényleg fennhangon mondta ezt az eladó a vevőnek.
Na, erre a vevő se maradt adósa:
V (vevő): Ne kiabáljon velem, mit kiabál maga velem? Ha én kezdek el kiabálni, abból baj lesz!
E (eladó): Ne fenyegetőzzön, hanem értse meg, hogy ezt így nem lehet! Lassan csomagolóanyagunk se lesz! Eljön az az idő, amikor magának hozza a műanyag dobozt vagy nem kap süteményt!
V: Tudja mit, inkább hozok dobozt, minthogy ilyen silány minőségű kiszolgálásért pénzt adjak! Az idős szüleimnek vittem volna a süteményt, akiknek így nem tudtam odaadni.
E: Odaadhatta volna, ha nem a táska aljára teszi és odafigyel rá!
V: Hogy jön maga ehhez, hogy kioktasson? Majd ha beírok a vásárlók könyvébe, akkor megnézheti magát!
(Itt már ordítottak, mindenki elpucolt körülöttük. Az összes csemegepultos várakozó elment onnan, köztük én is. Sajnos a bolt másik végében is hallottuk a folytatást.)
E: Fogja vissza magát, ne ordítson itt! Amit akar, az nem lehetséges, fogja már föl!
V: Tűrhetetlen, felháborító, hogy mit enged meg magának egy vevővel szemben! Már nem is a süteményről van szó, hanem a maga stílusáról! Nem értem, hogy engedhetik emberek közelébe!
E: Ha nem érti meg, akkor nem érti meg, erről nem én tehetek!
V: Maga meg fogja magát és menjen vissza az iskolába, ha már nem tanították meg magának, hogy hogyan beszélünk a vevővel! Ha egyáltalán elvégezte, mert azt is kétlem! (egy kb nyugdíj előtt álló, idős eladónőnek ordította ezt)
E: (itt már sírt) Na most menjen innen! A viszontlátásra!
A vevő tényleg odébbment (normális, átlag 50-es volt, egyáltalán nem garázda, cirkuszolós elemnek nézett ki, de most kikelt magából), és a pénztárig fújta, végig a bolton, hogy hogy dolgozhat itt ilyen eladó, és rég ki kellett volna már rúgni.
Mondanom sem kell, menekültünk a közeléből. Kellemetlen és fájdalmas volt ezt látni, hallgatni.
Tudja szösz, de nekem egy másik kérdés jutott eszembe, a pontos sztorira nem emlékszem, de mintha az eladó szólt volna a vevőnek, hogy használjon kosarat, az meg elkezdett ordítani, mire visszaordított az eladó, és hogy ki a hülye. És bár a stílussal senki nem értett egyet, aki próbálta megérteni az eladót is (mivel nem ő kezdte az ordítást) a végén ő volt az eladó, mert biztos, hogy saját magát védi a rohadék...
Most is ilyen érzésem van...
Szépen leírtad emlékezetből, kicsit sem para ám, hogy ennyire megy fejből... :D
Egyébként ebből nem lehet tudni, hogy kinek volt igaza, mert nem tudjuk, pontosan miből indult ki a vita.
Az a helyzet, hogy az arusito hazudott.
Kulon kell csomagolni kulonféle arut.
Az nem igaz, hogy nem lehet, ne sporoljon. Ha két kulonbozo ember veszi meg akkor is egybe rakja ?
Ez a teljes sztori?
Szerintem mindkét fél hibázott.
Dolgoztam már kasszánál, én ilyenkor egyből hívtam az üzletvezetőt/felettesemet. Valamiért ilyenkor az ilyen vevők egyből elkezdtek visszavenni a hangerőből, és megértőbbek lettek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!