Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Ott tartasz az életben, ahol...

Ott tartasz az életben, ahol szeretnél?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Ez egy sima eldöntendő kérdés is lehetne, de azért nem írok hozzá szavazást, mert az igen/nem mellett arra is kíváncsi lennék, hogy miért igen/nem, illetve a korotokra. Nyugodtan írjatok család/egészség/karrier/pénzügyek stb függvényében, persze tegyétek oda azt is, hogy épp miről van szó. :)

Köszönöm!

#biztonság #siker #elégedettség #nyugalom #hol tartasz az életben
2022. febr. 1. 07:02
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
100%

Nem. 2 hónap múlva leszek 30 és most végzek az 5 éves képzésemmel. Ennek oka, hogy elsőnek egy 4 évest végeztem, de nem tetszett, ezért újra érettségiztem és kezdtem el ezt. Pályakezdő vagyok a szakmámban, ez ennyi idősen kétségbeejtő tud lenni.

Így a gyerekvállalás is tolódik, amit nem bánok, csak hát ki kell sakkozni, hogy még beleférjen, de tudjak szerezni tapasztalatot is.

Van férjem, házunk, munkahelyünk, más területeken megvagyok, de ez az 5 év (4 plusz az újra érettségi) mínusz zavar.

2022. febr. 1. 07:19
 2/15 anonim ***** válasza:
90%

Igen, minden a tervek szerint halad

stabil munkahely, saját lakás,a hobbimnak élek, családot nem szeretnék

29N

2022. febr. 1. 07:19
 3/15 anonim ***** válasza:
100%
Egyáltalán nem. Otthagytam a kényelmes nyugis munkahelyem, hogy kövessem az álmaim, de elszúrtam. Most semerre sem tartok. A párkapcsolatom is kudarcba fulladt.
2022. febr. 1. 07:27
 4/15 anonim ***** válasza:
100%

Fogalmam sincs, hol szerettem volna tartani. Eleve előre nem tervezek ilyen szinten, fogalmam sincs, élni fogok-e és hogyan alakulnak a nem rajtam múló dolgok.

2016 vége -2020 eleje között volt egy nagyon mély időszakom.

Igen, pont a COVID alatt lettem jobban és részben pont a lezárásoknak köszönhetően lassabb élet segített!

Most ott dolgozom, ahol akartam, kezdek végre tényleg megindulni a szakmában, amire 2018 óta átképzem magam.